قلعه بادی

قلعه بادی اینتکس فانتزی کودک مدل کالسکه

از {{model.count}}

Intex 56514

تعداد
نوع
2,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قلعه بادی اینتکس فانتزی کودک مدل کالسکه محبوبیت زیادی در بین کودکان دارد که به دلیل داشتن طراحی فانتزی و منحصر به فرد می توان آن را برای تمامی کودکان در نظر گرفت و موجب خوشحالی آن ها شد. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس می باشد در ساخت خود از بهترین مواد اولیه به کار برده است تا بتوان در طی سال های زیاد آن را مورد بهره برداری قرار داد و دچار مشکل نشد.

خرید قلعه بادی اینتکس فانتزی کودک مدل کالسکه ارزان طراحی این محصول ایجاد سازگاری زیادی با بازی کودکان کرده است و به نوعی محصولی منحصر به فرد و خاص می باشد که از ساختار دو تکه برخوردار است. به این صورت که کالسکه از اسب بادی مجزا می باشد و امکان اتصال آن ها وجود دارد تا کودکان بتوانند بر حسب تمایل و سلیقه خود نسبت به استفاده از این محصول اقدام نمایند. هر یک از بخش های تشکیل دهنده قلعه بادی دارای امکان پرش و جامپینگ دارد و می تواند موقعیت مناسبی را برای کودکان ایجاد کند تا انرژی آن ها تخلیه شود و سرگرمی های دلخواه خود را داشته باشند. در طراحی محصول زیبایی زیادی به کار رفته است و از ساختار فانتزی برخوردار می باشد که رنگ بدنه به محیط پس داده نمی شود و می توان در استاندارد ترین حالت ممکن به تفریحات اقدام کرد. این بدنه در فضای باز نیز استفاده می شود و در اثر گرما فشار باد داخل آن افزایش پیدا نمی کند. از این رو هیچ آسیبی بدنه را تهدید نخواهد کرد مگر این که بدنه با اشیاء تیز در ارتباط قرار گیرد. اشیاء تیز بدنه را دچار پارگی می کنند که آسیب جدی به آن می باشد و باعث تخلیه باد داخل آن نیز می شود و دیگر قابلیت جامپینگ بر روی آن وجود ندارد. به همین خاطر می بایست نسبت به مراقبت کردن از محصول اقدام کرد. انتخاب و خرید قلعه بادی اینتکس فانتزی کودک مدل کالسکه با در نظر گرفتن مزیت های گفته شده از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع خانگی
 طول 145 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 104 سانتی متر
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 جنس رویه PVC طرح چرم
پمپ خیر
 وزن 12.07 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 ساختار دو تکه
 دارای اسب بادی جداگانه
 دارای بدنه مقاوم
 ابعاد اسب بادی :
 ( طول : 124 سانتی متر ،
 عرض : 58 سانتی متر
 و ارتفاع : 66 سانتی متر )
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...