تشک بادی

تشک بادی یک نفره پاویلو کمپینگ عرض99

از {{model.count}}

bestway 67603

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین تشک بادی یک نفره پاویلو کمپینگ عرض99 با قابلیت حمل آسان دارای سازگاری زیاد و داشتن قابلیت ضد تعریق و ضد حساسیت با بدنه مقاوم و ضخیم از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس

تشک بادی یک نفره پاویلو کمپینگ عرض99 جدید ترین تشک بادی است که برای استفاده در مسافرت و گردش و شرکت در کمپینگ ساخته شده است و دارای سازگاری زیاد در بدنه می باشد به طوری که می توان آن را در طی سال های زیاد مورد استفاده و بهره برداری قرار داد. تشک بادی مد نظر با ظرفیت تک نفره توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو با دوام ترین محصولات برای استفاده در فضای باز باشد و در این صورت بتوان بدون هر گونه مشکل از وجود آن در طول عمر بالا بهره مند شد. تشک بادی مد نظر برند و اصل می باشد که ساخت شرکت بست وی است و شامل محصولات موجود در کاتالوگ پاویلو می باشد. با این وجود است که می توان از بابت مرغوبیت بدنه و کیفیت و دوام و طول عمر آن اطمینان کامل را حاصل کرد و در این صورت محصولی با سازگاری زیاد را خریداری کرد و از آن در طول عمر بالا استفاده نمود. داشتن این محصول بی نظیر سبب شده است که افراد بتوانند در مکان های مختلف و بر روی سطوح گوناگون آن را قرار دهند و از وجود آن لذت ببرند و سطحی راحتی برای استراحت و آرامش را داشته باشند. به طوری که نیازی به سایر وسایل اضافه نداشته باشند و از آن بهره مند گردند.از تشک بادی مد نظر به عنوان محصولی سازگار یاد می شود که بدنه ای ضد تعریق دارد و با قابلیت ضد حساسیت توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و بهترین گزینه برای استفاده در طول عمر بالا باشد. خرید تشک بادی یک نفره پاویلو کمپینگ عرض99 با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس انجام می شود و می توان آن را به صورت حضوری و یا غیر حضوری تهیه کرد.

 نوعخانگی ، سفری ، روی آب
 تحمل وزن 227 کیلوگرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل ضخیم
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ - 
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.9 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی و طبی
مناسب استفاده در خانه و سفر و کمپینگ
 قابلیت استفاده بر روی آب
ساختار ضخیم سه لایه
تحمل وزن بالا نسبت به بقیه تشک ها
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...