تشک بادی

تشک بادی بست وی پمپ دار یک نفره

از {{model.count}}

bestway 67834

تعداد
نوع
3,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی بست وی پمپ دار یک نفره بهترین و جدید ترین محصولی است که برای رفتن به مسافرت و گردش انتخاب می شود و موجب آرامش و راحتی و اقامت در محیط های مختلف می گردد. این محصول دارای ابعاد استاندارد بوده است که برای یک فرد در نظر گرفته می شوند و می توانند در کمپینگ نیز حضور داشته باشند. همچنین برای استفاده در داخل چادر مسافرتی نیز در  نظر گرفته می شود و می تواند محیطی ایمن و استاندارد برای اقامت در شب نیز ایجاد سازد. به این ترتیب تشک بادی مد نظر پر فروش و پر کاربرد است و دارای مزیت های زیادی می باشد تا بتوان از داشتن آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. این محصول با داشتن رویه طبی و مواج و داشتن بالش بادی سرخود می تواند ستون فقرات را در موقعیت استاندارد قرار دهد و از بروز کمر درد نیز جلوگیری می کند و می تواند نهایت آرامش را برای استفاده کننده رقم بزند. 

خرید تشک بادی بست وی پمپ دار یک نفره ارزاناین محصول منحصر به فرد دارای قابلیت بی نظیری می باشد که در بین آن داشتن پمپ باد برقی سرخود از جمله مهم ترین موارد است که افراد می توانند بدون نیاز به سایر پمپ باد ها آن را راه اندازی کرد و محصول را برای استفاده آماده نمود. تشک بادی برند و اصل است و ساخت شرکت بست وی می باشد و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن باشد که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است و می تواند سازگاری زیادی با محیط بیرون و عوامل طبیعی داشته باشد. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و آن را برای استفاده در طی سال های زیاد تهیه نمود و توانست ساعات خوشی را بر روی آن سپری کرد تا دچار آرامش و راحتی نیز شد. کسانی که قصد خرید تشک بادی بست وی پمپ دار یک نفره را دارند تنها می توانند به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و خرید آن را نهایی سازند و از داشتن آن لذت ببرند.

نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 188 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع  22 سانتی متر
 جنس رویهپی وی سی جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ برقی سرخود 220-240 ولت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 11 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای طرح زیبا
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...