تشک بادی

تشک بادی کمپینگ اینتکس عرض 76 TruAire Luxury

از {{model.count}}

intex 64097

تعداد
نوع
3,500,000
3,200,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ اینتکس عرض 76 TruAire Luxury به دلیل داشتن امکانات کامل جزو محصولات حرفه ای و مجهز می باشد که با داشتن مزیت های زیاد می توان آن را در طی سال های طولانی مورد بهره برداری قرار داد. تشک بادی مد نظر مناسب مسافرت و گردش و شرکت در کمپینگ می باشد که از نهایت کیفیت برخوردار است و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. این خصوصیات شامل بدنه مقاوم می شود که قابلیت استفاده در شرایط مختلف را ایجاد می کند. به طوری که محصول بر روی سطح آب نیز استفاده می شود و به عنوان تشک بادی روی آب نیز کاربرد دارد. 

خرید تشک بادی کمپینگ اینتکس عرض 76 TruAire Luxury ارزانچرا که بدنه ضد آب و غیر قابل نفوذ است و می تواند شرایط و موقعیت را برای تایم طولانی حفظ کند و می تواند تفریحات بسیار متنوعی را برای افراد رقم بزند. محصول مورد نظر دارای ظرفیت تک نفره می باشد و یک فرد بزرگسال بر روی آن قرار می گیرد. در ساختار بدنه بالش بادی سرخود نیز وجود دارد که می تواند سر و گردن را نیز در شرایط استاندارد قرار دهد و در نهایت می تواند با کاربرد آسان و راه اندازی سریع و آسان برای افراد بهترین موقعیت را ایجاد سازد. به این ترتیب مزیت های زیادی دارد که با کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. در کنار محصول پمپ باد یو اس بی وجود دارد که حرفه ای ترین محصول جهت راه اندازی محصولات بادی بزرگ و خاص می باشد و دارای قابلیت باد کردن و مکش است و به صورت دو حالته در اختیار افراد می باشد تا در زمان جمع آوری محصول نیز بتوان از این طریق باد داخل آن را تخلیه نمود. به جهت انتخاب و خرید آسان تشک بادی کمپینگ اینتکس عرض 76 TruAire Luxury با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه نمایید و محصول را به دست آورید.

نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویهTPU
 جنس بخش کناریTPU
 جنس کفTPU دولایه
 پمپUSB کد 66616
ساک حملدارد
مدل ساختTruAire اینتکس
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.933 کیلوگرم
سری ساخت TruAire استاندارد اینتکس
دارای ساختار فایبرتک با طول عمر بالا
 دارای سطح موازی و مواج
رویه طبی و ضدتعریق
مناسب استفاده در منزل و سفر و کمیپنگ
قابلیت استفاده در چادر مسافرتی
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...