تشک بادی

تشک بادی سفری کمپینگ اینتکس عرض 71 مدل TruAire Outdoor

از {{model.count}}

intex 64098

تعداد
نوع
2,950,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی سفری کمپینگ اینتکس عرض 71 مدل TruAire Outdoor با طراحی به روز و شیک در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است که قابلیت استفاده در سفر های مختلف را دارد و می توان در زمان حضور در کمپینگ ها نیز از داشتن آن بهره برداری کرد. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس است از نهایت کیفیت برخوردار می باشد و می تواند مقاومت کامل در برابر عوامل طبیعی را داشته باشد تا بتوان در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت برد و توانست سطحی بی عیب و نقص برای استراحت را کسب کرد. از این محصول بر روی سطوح مختلف استفاده می شود و حتی قابلیت استفاده در داخل چادر مسافرتی را دارد و می توان برای اقامت در شب نیز از آن استفاده کرد. 

خرید تشک بادی سفری کمپینگ اینتکس عرض 71 مدل TruAire Outdoor ارزانوجود این محصول بی نظیر و کاربردی باعث شده است که افراد بتوانند بدون نیاز به داشتن وسایل بزرگ و جاگیر بهترین مسافرت را داشته باشند و از تجهیزات حرفه ای برخوردار باشند. این محصول دارای رنگ جذاب نیز می باشد که افراد را جذب خود کرده است و می تواند بهترین و سازگار ترین موقعیت را برای افراد رقم بزند. محصول مورد نظر برای راه اندازی نیاز به پمپ باد دارد که به صورت مجزا از فروشگاه معتبر خریداری می شود و می تواند با داشتن قیمت مناسب برای افراد بهترین شرایط را رقم بزند. این محصول دارای رویه مواج با بالش بادی سرخود می باشد که استراحت و آرامش را ایجاد می کند و بدن را در موقعیت مناسب قرار می دهد به طوری که دچار مشکل نشوند و ایجاد کمر درد نکند. همچنین سر و گردن نیز در شرایط استاندارد باشد و دچار آسیب و درد نشود. این محصول بدنه ای ضد حساسیت و ضد تعریق دارد که برای استفاده در تایم طولانی انتخاب شده است و می تواند مزیت های زیادی داشته باشد. خرید تشک بادی سفری کمپینگ اینتکس عرض 71 مدل TruAire Outdoor با داشتن قیمت مناسب از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوعخانگی، سفری
تحمل وزن136 کیلو گرم
 طول183 سانتی متر
عرض76 سانتی متر
 ارتفاع10 سانتی متر
 جنس رویهTPU با رویه مخمل
 جنس بخش کناریTPU
 جنس کفTPU دولایه
 پمپندارد
وزن1.350 کیلوگرم
ساک حملدارد
سایر ویژگی هادارای وزن بسیار مناسب
دارای سطح موج دار موازی
ضد تعریق
مناسب استفاده در تمام سفرها
ابعاد بسته بندی: 31 در 25 در 10 سانتی متر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...