اسنورکل شنا

اسنورکل و ماسک شنا آبی بزرگسال بست وی مدل Hydro-Pro

از {{model.count}}

Bestway 24053 Blue

تعداد
نوع
1,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

اسنورکل و ماسک شنا آبی بزرگسال بست وی مدل Hydro-Pro جدید ترین محصول شرکت بست وی می باشد که علاوه بر کارایی زیاد و کیفیت مطلوب دارای ظاهری جذاب و زیبا نیز بوده است تا در نظر افراد بهترین گزینه محسوب شود. این محصول را می توان برای کسانی که به صورت حرفه ای به شنا و غواصی می پردازند مورد انتخاب و خریداری قرار داد و استاندارد ترین حالت ممکن را برای آن ها رقم زد. به همین خاطر است که فروش بالایی دارد و همواره رضایت مخاطب را نیز جلب کرده است. اسنورکل و ماسک شنا جهت حضور در محیط های آبی ساخته شده است تا از نفوذ آب به بخش های مختلف صورت جلوگیری کند و از خفگی نیز جلوگیری نماید.

خرید اسنورکل و ماسک شنا آبی بزرگسال بست وی مدل Hydro-Pro ارزان به این ترتیب تمامی بخش های تشکیل دهنده محصول در کیفیت بالا می باشند و ایمنی افراد را ایجاد می کنند و می توانند با خیالی آسوده به شنا و غواصی حرفه ای مشغول شوند. بدنه مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف دارد و لنز موجود در ماسک شنا نیز از کیفیت بسیار بالا برخوردار می باشد تا دید کامل را به افراد ببخشد و بتوان از شرایط دلخواه بهره مند شد. اسنورکل شنا و ماسک شنا دارای رنگبندی جذاب و زیبا می باشد که خلاقیت تولید کننده را نشان می دهد و سبب جذب افراد به این محصول شده است. به همین خاطر است که می توان با در نظر گرفتن سلیقه افراد نسبت به خرید آن به عنوان هدیه برای افراد اقدام کرد و سبب شادی و هیجان آن ها شد. این محصول در بسته بندی کمجا و منحصر به فرد وجود دارد که فضای کمی را اشغال می کند و می توان آن را در مسافرت و گردش به راحتی به همراه داشت و از وجود آن بهره برداری کرد. چنانچه قصد خرید اسنورکل و ماسک شنا آبی بزرگسال بست وی مدل Hydro-Pro را دارید و به دنبال محصولی با کیفیت مطلوب می باشید به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کرده و خرید خود را نهایی نمایید.

نوعلوازم غواصی
وزن462 گرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برندبست وی
جنس بدنهوینیل
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
 دارای محافظ UV
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...