اسنورکل شنا

اسنورکل شنا بزرگسال اینتکس مدل Aqua Flow

از {{model.count}}

intex 55924

تعداد
نوع
520,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

اسنورکل شنا بزرگسال اینتکس مدل Aqua Flow وسیله ای کاربردی جهت حضور کودکان در محیط های آبی می باشد که دارای استاندارد های لازم است و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. اسنورکل به جهت جلوگیری از نفوذ آب به داخل دهان ساخته شده است و تنفس در عمق آب را آسان می سازد. به همین خاطر برای کسانی که به صورت حرفه ای غواصی انجام می دهند ضروری می باشد و می توان نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام کرد.

فروش اسنورکل شنا بزرگسال اینتکس مدل Aqua Flow اورجینال اسنورکل شنا برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است و در نهایت کیفیت می باشد و از بدنه ای ضد حساسیت برخوردار است تا با خیالی آسوده بتوان از آن استفاده کرد و نسبت به بهره مندی از این محصول اقدام نمود. اسنورکل شنا دارای ابعاد مناسب نیز می باشد و به راحتی حمل و جا به جا می گردد و به صورت کمجا در کنار سایر وسایل مورد نیاز برای شنا قرار می گیرد. ساختار محصول به گونه ای است که امکان اتصال ماسک شنا به بدنه وجود دارد تا در کنار هم برای غواصی مناسب باشد و بتوان شرایط دلخواهی را کسب کرد. این محصول در انتهای خود دارای محلی برای تخلیه آب وارد شده به دهان می باشد تا نفوذ آب به داخل دهان به حداقل برسد و بتوان در موقعیت مناسب و استاندارد به حضور در محیط های آبی اقدام کرد. اسنورکل شنا می تواند استاندارد های لازم را داشته باشد و دارای قیمت مناسب نیز می باشد تا تمامی کسانی که قصد خرید آن را دارند به راحتی محصول را مورد خریداری قرار دهند و از آن لذت ببرند. همچنین دارای عملکرد آسان می باشد تا از بروز آسیب جلوگیری کند و تنفس در عمق آب را آسان سازد. انتخاب و خرید اسنورکل شنا بزرگسال اینتکس مدل Aqua Flow با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوعلوازم غواصی
وزن340 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بدنهترموپلاستیک ضد حساسیت
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
فاقد لاتکس
قابلیت اتصال به ماسک
کیفیت ساخت عالی
دهانه سیلیکونی منعطف و راحت
دارای محافظ جهت جلوگیری از نفوذ آب
تنفس آسان
موقعیت قرارگیری اسنورکل در کنار سر
سوپاپ تخلیه آب در انتهای اسنورکل
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...