چادر مسافرتی

چادر مسافرتی عصایی کمپینگ سه نفره نیچرهایک پلاس پرو YUNCHUAN SERIES TENTS

از {{model.count}}

CNK2300ZP024-3Pro

تعداد
نوع
7,850,000
7,200,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

چادر مسافرتی عصایی کمپینگ سه نفره نیچرهایک پلاس پرو YUNCHUAN SERIES TENTS گزینه ای مناسب برای شرکت در کمپینگ های فصل مختلف سال می باشد که با بدنه جادار می تواند برای خانواده های سه نفره مورد استفاده قرار گیرد. با داشتن این محصول اقامت در شب نیز امکان پذیر می باشد و می توان در تمامی فصول سال از آن بهره برداری کرد و در نهایت توانست ساعات خوشی را در ایمن ترین حالت ممکن کسب نمود. چادر مسافرتی دارای سازه های عصایی می باشد که افراد می توانند به راحتی و در کم ترین زمان محصول را راه اندازی کنند و از داشتن آن لذت ببرند. سازه ها به صورت تاشو در بسته بندی و ساک حمل قرار می گیرند و کمجا هستند تا در نهایت با باز شدن آن ها بتوان اسکلت اصلی چادر مسافرتی را ایجاد کرد و در  آخر بدنه را بر روی آن قرار داد. 

خرید چادر مسافرتی عصایی کمپینگ سه نفره نیچرهایک پلاس پرو YUNCHUAN SERIES TENTS جدیدبه این ترتیب محصول محکم و استوار می باشد و می تواند استاندارد های لازم را داشته باشد و در طی سال های زیاد ایجاد مزیت های لازم کند. چادر مسافرتی مد نظر دارای تجهیزات کامل نیز بوده است که برای نصب به آن نیاز می باشد که شامل میخ و طناب نصب بوده است. این گونه موارد سبب قرار گیری بدنه به صورت ثابت بر روی سطح زمین می شود و می تواند از تکان خوردن بدنه بر روی سطح زمین جلوگیری کند تا در نهایت در زمان وزش باد نیز بتوان در داخل چادر ایمنی خود را داشت و از بروز مشکل جلوگیری کرد. این محصول بی نظیر در برابر بارندگی مقاوم است چرا که بدنه ضد آب دارد و می تواند از نفوذ آب جلوگیری کند. همچنین در برابر اشعه یو وی نیز مقاومت زیادی دارد تا در نهایت بتوان در معرض تابش خورشید نیز در ساعات طولانی از آن استفاده کرد و دچار مشکل نشد. چنانچه تمایل به خرید چادر مسافرتی عصایی کمپینگ سه نفره نیچرهایک پلاس پرو YUNCHUAN SERIES TENTS دارید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع
 عصایی
 طول
 220 سانتی متر
 عرض
 180 سانتی متر
 ارتفاع
 125 سانتی متر
 ظرفیت
 3-4 نفره
 جنس بدنه درونی
 پلی استر فایبر 210T
جنس بدنه پوش دوم
پلی استر فایبر 210T
 جنس کفی
پلی استر 150D
 جنس پایه ها
آلومینیومی
 مقاومت در برابر آب و باران(PU)
 2000mm
 کشور تولید کننده
چین
 سایر ویژگی ها
  • ابعاد حالت جمع شده: 51×18×18 سانتی متر
  •  وزن: 3.67 کیلوگرم
  •  ظرفیت دراز کش 3 نفر
  • ظرفیت نشسته 4 نفر
  • قابل استفاده در تمامی فصول سال
  • مجهز به دو درب ورودی
  • محافظت در برابر اشعه UV فرابنفش خورشید
  • مناسب کمپینگ و طبیعت گردی و کوهنوردی
 اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...