چادر مسافرتی

چادر مسافرتی پاویلو سایبان دار عصایی

از {{model.count}}

Bestway 68088

تعداد
نوع
4,600,000
4,100,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

چادر مسافرتی پاویلو سایبان دار عصایی محصولی بی نظیر با طراحی استاندارد می باشد که می توان با خیالی آسوده آن را نصب و راه اندازی کرد و در زمان نیاز نیز به راحتی جمع آوری نمود. این محصول می تواند در موقعیت های مختلف قرار گیرد و مورد استفاده واقع شود و قابلیت استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی را نیز دارد. به این ترتیب برای شرکت در کمپینگ های تمامی فصول انتخاب می شود و می تواند بهترین و سازگار ترین حالت ممکن را برای افراد ایجاد سازد. این محصول بی نظیر ساخت شرکت بست وی می باشد و از محصولات اورجینال و اصل بوده است که افراد می توانند با داشتن مزیت های زیاد آن را خریداری کرده و در طی سال های زیاد نیز از آن بهره برداری نمایند. 

خرید چادر مسافرتی پاویلو سایبان دار عصایی ارزانچادر مسافرتی مد نظر از نوع عصایی نیز می باشد و سازه های محکم و استوار و تاشو دارد و می تواند به صورت کمجا در ساک حمل قرار گیرد و مورد حمل و جا به جایی واقع شود. این محصول استاندارد و مناسب دارای سایبان نیز می باشد که به راحتی ایجاد شده و امکان استفاده از بخش جلویی محصول را ایجاد می کند تا در زمان تابش آفتاب بتوان در این قسمت قرار گرفت و از موقعیت استفاده کرد. این محصول از بدنه ای ضد آب تشکیل شده است تا در زمان بارندگی نیز بتوان در آن اقامت داشت و دچار مشکل نشد و در واقع ایجاد سرپناهی استاندارد برای تمامی شرایط آب و هوایی می کند. بدنه به صورت ثابت بر روی سطح زمین قرار می گیرد و می تواند در زمان وزش باد نیز دچار حرکت نشود و بدون مشکل مورد بهره برداری قرار گیرد. در ساختار این محصول درب ورودی بزرگ و پنجره جهت تهویه هوا وجود دارد که به نوبه خود توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند. چنانچه قصد خرید چادر مسافرتی پاویلو سایبان دار عصایی را دارید به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 راه اندازی آسان به دلیل قابلیت عصایی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...