چادر مسافرتی

چادر مسافرتی دونفره ساحلی سری پاویلو

از {{model.count}}

bestway 68105

تعداد
نوع
2,200,000
1,890,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

چادر مسافرتی دونفره ساحلی سری پاویلو استاندارد ترین محصولی است که به جهت استفاده در ساحل مد نظر قرار می گیرد. این محصول با توجه به طراحی استانداردی که دارد می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد تا در نهایت آرامش و راحتی بتوان در ساحل در داخل آن به استراحت پرداخت. این محصول درب ورودی بزرگی دارد که در واقع یک ضلع از آن را احاطه کرده است تا افراد بتوانند با قرار گیری در داخل چادر مسافرتی فضای اطراف را نیز به صورت کامل مورد تماشا قرار دهند. این محصول به عنوان یک سایبان در ساحل استفاده می شود تا افراد بعد از شنا از آن استفاده کنند و استراحت داشته باشند و از آفتاب سوختگی نیز در امان باشند. 

خرید چادر مسافرتی دونفره ساحلی سری پاویلو ارزانبدنه به گونه ای ساخته شده است که اشعه خورشید را منعکس می کند و از نفوذ آن به داخل چادر مسافرتی جلوگیری می کند. این محصول دارای دو کیسه بزرگ در اطراف خود می باشد که در زمان نصب پر از شن های ساحل می گردد. در این صورت بدنه به صورت ثابت و بدون حرکت بر روی سطح زمین قرار می گیرد تا در زمان وزش باد حرکت نکند و بتوان از داشتن آن لذت برد. این محصول دارای سازه های عصایی بوده است که به راحتی نصب و راه اندازی می شوند و می توانند در زمان جمع آوری نیز فضای کمی را اشغال کنند. چادر مسافرتی مد نظر دارای قابلیت حمل آسان نیز می باشد که به جهت داشتن ساک حمل به راحتی انجام می شود. بدنه تا می شود و به صورت تاشو و کمجا در داخل ساک حمل قرار می گیرد. همچنین سازه ها نیز به صورت تاشو در می آیند و در جای خود داخل ساک حمل واقع می شوند و می توان به راحتی آن ها را به همراه داشت. به جهت خرید آسان و سریع چادر مسافرتی دونفره ساحلی سری پاویلو می توان به سایت فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرد و محصول را به صورت حضوری مورد خریداری قرار داد.

 نوع عصایی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک -
 دوپوش -
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 1.11 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...