چادر مسافرتی

چادر مسافرتی عصایی کمپینگ دونفره نیچرهایک پلاس پرو YUNCHUAN SERIES TENTS

از {{model.count}}

CNK2300ZP024-2Pro

تعداد
نوع
6,850,000
6,200,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

چادر مسافرتی عصایی کمپینگ دونفره نیچرهایک پلاس پرو YUNCHUAN SERIES TENTS جدید ترین محصولی است که با بدنه بزرگ و جادار توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو منحصر به فرد ترین محصولاتی می باشد که می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد. با داشتن این محصول امکان اقامت در محیط های مختلف ایجاد می شود و می توان بدون هر گونه مشکل در فضای باز ایجاد سرپناهی ایمن و استاندارد کرد. به این ترتیب کسانی که به دنبال تهیه یک چادر مسافرتی استاندارد می باشند که به وسیله آن در کمپینگ ها شرکت کنند پیشنهاد می شود که این محصول با ساختار عصایی را مورد خریداری قرار دهند تا در نهایت بتوانند لحظات خوشی را کسب کنند و با داشتن آن ساعات خوشی را برای خود و سایر افراد رقم بزنند. 

خرید چادر مسافرتی عصایی کمپینگ دونفره نیچرهایک پلاس پرو YUNCHUAN SERIES TENTS ارزاناین محصول بدنه ای مقاوم و ضخیم دارد که ضد آب نیز می باشد و در نتیجه در زمان بارندگی نیز موقعیت استانداردی را ایجاد می کند. علاوه بر این موارد در برابر اشعه یو وی خورشید نیز مقاومت بالا دارد تا دچار پوسیدگی و آسیب نشود و بتوان با خیالی آسوده آن را در معرض تابش خورشید قرار داد. این محصول دارای قیمت مناسب می باشد که با داشتن طول عمر بالا خریدی مقرون به صرفه است و دارای سازه های مقاوم در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی می باشد. به این ترتیب تشکیل یک اقامتگاه بی عیب و نقص را می دهد تا بتوان در شب نیز در داخل آن حضور داشت و از ان لذت برد. در داخل این محصول می توان از تشک بادی سفری نیز استفاده کرد تا سطحی طبی نیز کسب شود و افراد بتوانند بدون هر گونه عیب و نقص در داخل آن حضور داشته باشند و به شرایط دلخواهی دست پیدا کنند. به جهت انتخاب و خرید چادر مسافرتی عصایی کمپینگ دونفره نیچرهایک پلاس پرو YUNCHUAN SERIES TENTS با روشی آسان به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع
 عصایی
 طول
 210 سانتی متر
 عرض
 140 سانتی متر
 ارتفاع
 115 سانتی متر
 ظرفیت
 2-3 نفره
 جنس بدنه درونی
 پلی استر فایبر 210T
جنس بدنه پوش دوم
پلی استر فایبر 210T
 جنس کفی
پلی استر 150D
 جنس پایه ها
آلومینیومی
 مقاومت در برابر آب و باران(PU)
 2000mm
 کشور تولید کننده
چین
 سایر ویژگی ها
  • ابعاد حالت جمع شده: 51×18×18 سانتی متر
  •  وزن: 3.42 کیلوگرم
  •  ظرفیت دراز کش 2 نفر
  • ظرفیت نشسته 3 نفر
  • قابل استفاده در تمامی فصول سال
  • مجهز به دو درب ورودی
  • محافظت در برابر اشعه UV فرابنفش خورشید
  • مناسب کمپینگ و طبیعت گردی و کوهنوردی
 اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...