چادر مسافرتی

چادر مسافرتی عصایی بست وی دو نفره مدل کول پاویلو

از {{model.count}}

bestway 68084

تعداد
نوع
3,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی عصایی بست وی دو نفره مدل کول پاویلو کاربردی ترین محصولی است که افراد در زمان مسافرت و گردش به آن نیاز دارند و تمایل به داشتن آن در فضای باز دارند. به این ترتیب شامل سر پناهی ایمن و و استاندارد می شوند و می توانند بهترین لحظات را از آن کسب کنند. بدنه این محصول مقاوم است و از ضخامت زیادی تشکیل شده است و دارای قابلیت غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت می باشد و می تواند بهترین شرایط را برای اقامت در موقعیت های مختلف ایجاد سازد. از نظر طراحی ساختار می توان به سازه های محصول اشاره کرد که از نوع عصایی می باشد و می تواند در کم ترین زمان آماده راه اندازی شود.

خرید چادر مسافرتی عصایی بست وی دو نفره مدل کول پاویلو ارزان به دلیل تاشو بودن سازه ها و بدنه بسته بندی محصول فضای کمی را اشغال می کند و کمجا می باشد و برای به همراه داشتن در کمپینگ و کوهنوردی بهترین گزینه محسوب می شود. از سوی دیگر دارای ظرفیت دو نفره است و می تواند برای افراد کم جمعیت انتخاب شود. محصول مورد نظر دارای بخش های ضخیم و مقاوم می باشد اما در اثر عوامل مختلف آسیب پیدا خواهد کرد و ممکن است دیگر قابلیت استفاده نداشته باشد. از آن جایی که محصول در محیط های مختلف مانند جنگل و یا ساحل استفاده می شود نباید بدنه را بر روی سطح زمین کشاند. چرا که به این صورت بخش کف محصول دچار پارگی می شود و سوراخ می گردد و دیگر قابلیت غیر قابل نفوذ بودن را ندارد. به این ترتیب ممکن است در زمان بارندگی آب و رطوبت را به داخل محیط وارد کند و امکان اقامت در شب و یا در زمان باران را از بین ببرد. در نتیجه کسانی که تمایل به داشتن این محصول با طول عمر بالا دارند می بایست از این نوع استفاده خودداری کنند و همچنین از برخورد شاخه درختان به بدنه جلوگیری نمایند. خرید چادر مسافرتی عصایی بست وی دو نفره مدل کول پاویلو از فروشگاه سنتر اینتکس امکان پذیر است.

نوع عصایی
 طول 205 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک -
 دوپوش -
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 1.5 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...