چادر مسافرتی

چادر مسافرتی بست وی 4 نفره مدل پاویلو

از {{model.count}}

bestway 68091

تعداد
نوع
6,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی بست وی 4 نفره مدل پاویلو جدید ترین محصول شرکت بست وی است که موقعیت را برای اقامت در محیط های مختلف مهیا می سازد و دارای بدنه ای با کیفیت بالا می باشد. به طوری که می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طول سال های زیاد بهره برداری کرد. چادر مسافرتی ظرفیت چهار نفره دارد  و به راحتی برای یک خانواده کم جمعیت استفاده می شود و دارای گنجایش مناسب است تا بتوانند مسافرت کنند و در موقعیت های مختلف به اقامت نیز بپردازند. بدنه محصول ضخامت زیادی دارد و از بدنه مقاوم تشکیل شده است که می توان به راحتی از آن درطول عمر بالا استفاده کرد و لذت برد. این محصول خاص دارای در و پنجره مناسب می باشد که محل گردش هوا در داخل محصول می باشد تا در روز های گرم تابستان نیز بتوان از موقعیت لذت برد و دچار مشکل نشد. 

خرید چادر مسافرتی بست وی 4 نفره مدل پاویلو جدیدتمامی در و پنجره های موجود در محصول دارای توری می باشند که قابلیت جلوگیری از ورود حشرات به داخل محصول را دارند. در نتیجه می توان بدون هر گونه مشکل و محدودیت از محصول در مکان هایی مانند جنگل و یا ساحل استفاده کرد. این محصول بی نظیر دارای پایه های مقاوم می باشد که از نوع عصایی هستند که نصب و راه اندازی و جمع آوری آسان دارد. به طوری که تاشو می شوند و فضای کمی را اشغال می کنند. به این ترتیب بسته بندی محصول کوچک و کمجا می باشد و قابلیت به همراه داشتن آسان به مکان های مختلف را دارد و می تواند بدون هر گونه مشکل و دشواری در تمامی شرایط به همراه افراد باشد. این محصول به دلیل داشتن ساک حمل کمجا در کمپینگ نیز استفاده می شود و قابلیت راه اندازی در کم ترین زمان را دارد و می تواند به سرعت سرپناهی ایمن را ایجاد سازد. خرید چادر مسافرتی بست وی 4 نفره مدل پاویلو تنها با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع عصایی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک-
 دوپوشبله
 ضد آببله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 3.8 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای سایه بان
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...