چادر مسافرتی

چادر مسافرتی اتوماتیک کمپینگ 4 نفره خانوادگی

از {{model.count}}

inkai tent

تعداد
نوع
5,900,000
5,480,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

چادر مسافرتی اتوماتیک کمپینگ 4 نفره خانوادگی بهترین گزینه برای شرکت در کمپینگ های مختلف است که در فصول سال انجام می شود و می توان تجربه حضور در فضای باز را کسب کرد. این محصول دارای تمامی تجهیزات لازم می باشد که می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و توانست ساعات خوشی را تجربه کرد. این محصول دارای سازه های اتوماتیک می باشد که به راحتی راه اندازی شده و تشکیل اسکلتی محکم برای ایجاد اقامتگاه می کند. چنین سازه هایی در برابر عوامل مختلف مقاومت دارند و می توانند با طول عمر بالا در اختیار افراد باشند و مزیت داشته باشند. به این ترتیب گزینه ای منحصر به فرد است که خرید آن به تمامی علاقه مندان توصیه می شود. 

خرید چادر مسافرتی اتوماتیک کمپینگ 4 نفره خانوادگی ارزاناین محصول خاص و منحصر به فرد به راحتی مانند سازه های یک چتر باز می شود و بدنه در نهایت بر روی آن قرار می گیرد و می تواند استحکام و کارایی خوبی را نشان دهد. این محصول جهت استفاده در تمامی فصول سال مد نظر قرار می گیرد و از آن جایی که دارای بدنه ضد آب می باشد افراد می توانند بدون محدودیت آن را در کمپینگ پاییز و زمستان مورد بهره برداری قرار دهند. به این ترتیب مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است و برای آن ها مزیت ایجاد می کند و توانسته رضایت آن ها را نیز به خوبی جلب کند. این محصول با داشتن بدنه ضد آب و دوپوش که دارای قابلیت راه اندازی آسان نیز می باشد می تواند در زمان اقامت در شب مورد بهره برداری قرار گیرد و ایجاد سرپناهی استاندارد و ایمن کند. در ساختار محصول درب ورودی به گونه ای باز و بسته می شود که در زمان بسته بودن امکان ورود هیچ موردی به داخل چادر وجود ندارد. در نتیجه برای اقامت در شب داخل جنگل می تواند مناسب باشد. خرید چادر مسافرتی اتوماتیک کمپینگ 4 نفره خانوادگی از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع اتوماتیک
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 155 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر پشت نقره 
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت درازکش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهمیله نگهدارنده درب ، میخ مهار ، نخ مهار ، کیف حمل مخصوص

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...