چادر مسافرتی

چادر مسافرتی اتوماتیک کمپینگ 3-4 نفره نیچرهایک آبی دوپوش

از {{model.count}}

NH21ZP008 Blue

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

چادر مسافرتی اتوماتیک کمپینگ 3-4 نفره نیچرهایک آبی دوپوش تشکیل شده از بهترین بدنه با خصوصیات منحصر به فرد که با بالاترین میزان درجه کیفی ساخته شده است و دارای مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف می باشد. این محصول از جنس پارچه پلی استر آکسفورد تشکیل شده است که مقاوم ترین بدنه در گروه چادر های مسافرتی می باشد. به این ترتیب می توان در تمامی شرایط آب و هوایی از آن استفاده کرد و توانست ساعات خوشی را سپری کرد و امکان اقامت در شب را نیز کسب کرد. به این ترتیب در کمپینگ های تمامی فصول استفاده می شود و قابلیت استفاده در فصل زمستان را نیز دارد. بدنه ایجاد عایق در برابر سرما می کند و به دلیل دوپوش بودن می تواند افراد را در داخل خود محفوظ نگه دارد. 

خرید چادر مسافرتی اتوماتیک کمپینگ 3-4 نفره نیچرهایک آبی دوپوش ارزانهمچنین به دلیل داشتن یک پوش اولیه که از نوع توری می باشد می توان آن را در فصول گرم سال نیز استفاده کرد و شاهد گردش هوای آسان در داخل بدنه محصول شد. در این صورت هوای داخل محصول مطلوب می شود و می توان از آن بهره مند شد و به لذت بردن از این محصول پرداخت. بدنه علاوه بر درب ورود و خروج دارای پنجره نیز می باشد که مانند هواکش عمل می کند و سبب تهویه هوا در داخل چادر مسافرتی می شود. به جهت راه اندازی آسان و بی عیب و نقص محصول می توان از طناب و میخ نصب استفاده کرد و توانست محصول را به راحتی مهیای استفاده کرد. به این ترتیب چادر مسافرتی مد نظر بصورت ثابت بر روی سطح زمین قرار می گیرد و از تکان خوردن آن جلوگیری می شود و می توان در زمان وزش باد شدید نیز در داخل آن پناه گرفت و به اقامت پرداخت. محصول در برابر عواملی چون آب و آفتاب در امان است و بدنه ای مقاوم در برابر اشعه یو وی دارد که مانع از ورود اشعه یو وی به داخل بدنه می شود. خرید چادر مسافرتی اتوماتیک کمپینگ 3-4 نفره نیچرهایک آبی دوپوش از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع
 اتوماتیک
 طول
 210 سانتی متر
 عرض
 180 سانتی متر
 ارتفاع
 130 سانتی متر
 ظرفیت
 3-4 نفره
 جنس بدنه درونی
 پارچه پلی استر آکسفورد 210D
جنس بدنه پوش دوم
پارچه پلی استر آکسفورد 210D
 جنس پایه ها
فایبرگلاس
شاخص مقامت رویه و کف در برابر آب
3000 میلی متر
 ضد آب
 بله
 کشور تولید کننده
چین
 سایر ویژگی ها
  • ابعاد حالت جمع شده: 78×18×18 سانتی متر
  •  وزن: 3.57 کیلوگرم
  •  ظرفیت دراز کش 3 نفر
  • ظرفیت نشسته 4 نفر
  • قابل استفاده در تمامی فصول سال
  • مجهز به دو درب ورودی
  • محافظت در برابر اشعه UV فرابنفش خورشید
  • مناسب کمپینگ و طبیعت گردی و کوهنوردی
 اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...