چادر مسافرتی

چادر مسافرتی اتوماتیک کمپینگ 3-4 نفره سبز نیچرهایک دوپوش

از {{model.count}}

NH21ZP008 Green

تعداد
نوع
6,450,000
6,100,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

چادر مسافرتی اتوماتیک کمپینگ 3-4 نفره سبز نیچرهایک دوپوش جدید ترین محصول برای استفاده در کمپینگ می باشد که با ساختاری استاندارد و ایمن توانسته طول عمر بالایی را ایجاد کند و در نهایت موجب آرامش و راحتی افراد برای اقامت در فضای باز شود. این محصول را می توان با قیمت مناسب مورد خریداری قرار داد و از آن لذت برد و توانست در هنگام شب نیز اقامتگاهی ایمن را ایجاد کرد. به این ترتیب با داشتن خصوصیات منحصر به فرد می توان در کمپینگ های زمستانه نیز از آن استفاده کرد و ایجاد سرپناهی ایمن کرد تا افراد بتوانند آرامش و راحتی خود را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. این محصول دارای قیمت مناسب و امکانات کامل است که مقرون به صرفه می باشد تا در نهایت بتوان با پرداخت هزینه مناسب بهترین اوقات را تجربه کرد و در مسافرت و گردش سازگاری لازم را ایجاد نمود. 

خرید چادر مسافرتی اتوماتیک کمپینگ 3-4 نفره سبز نیچرهایک دوپوش ارزانبدنه دارای قابلیت ضد آب بودن می باشد و از نوع دوپوش است و می تواند در زمان بارندگی نیز برای افراد استفاده شود. در این صورت در فصول مختلف سال با خیالی آسوده می توان در فضای باز آن را ایجاد نمود و به بهره مندی از این محصول پرداخت. چادر مسافرتی مد نظر با سازه های اتوماتیک در کم ترین زمان راه اندازی می شود و مانند چتر باز شده و در نهایت بدنه بر روی آن سوار می شود. این سازه ها از بالاترین میزان درجه کیفی برخوردار هستند و دارای سازگاری زیاد با عوامل محیطی می باشند و از بروز زنگ زدگی و آسیب در امان می باشند. بدنه نیز ضخامت زیادی دارد و از جنس پلی استر می باشد که دارای رنگبندی بوده و می توان رنگ چادر مسافرتی را با توجه به سلیقه خود انتخاب کرد. به دلیل داشتن ساک حمل افراد می توانند از قابلیت حمل آسان نیز برخوردار باشند. به جهت خرید چادر مسافرتی اتوماتیک کمپینگ 3-4 نفره سبز نیچرهایک دوپوش به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع
 اتوماتیک
 طول
 210 سانتی متر
 عرض
 180 سانتی متر
 ارتفاع
 130 سانتی متر
 ظرفیت
 3-4 نفره
 جنس بدنه درونی
 پارچه پلی استر آکسفورد 210D
جنس بدنه پوش دوم
پارچه پلی استر آکسفورد 210D
 جنس پایه ها
فایبرگلاس
شاخص مقامت رویه و کف در برابر آب
3000 میلی متر
 ضد آب
 بله
 کشور تولید کننده
چین
 سایر ویژگی ها
  • ابعاد حالت جمع شده: 78×18×18 سانتی متر
  •  وزن: 3.57 کیلوگرم
  •  ظرفیت دراز کش 3 نفر
  • ظرفیت نشسته 4 نفر
  • قابل استفاده در تمامی فصول سال
  • مجهز به دو درب ورودی
  • محافظت در برابر اشعه UV فرابنفش خورشید
  • مناسب کمپینگ و طبیعت گردی و کوهنوردی
 اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...