چادر مسافرتی

چادر ماشین چهار فصل ضد آب داخل پنبه سایز M سایانا

از {{model.count}}

car cover M

تعداد
نوع
700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

چادر ماشین چهار فصل ضد آب داخل پنبه سایز M سایانا محصولی با ضخامت زیاد می باشد که در برابر عوامل محیطی مقاومت دارد و از سازگاری زیاد برخوردار می باشد. این محصول بی نظیر برای ماشین های کوچک و هاچ بک مناسب است و با این سایز تولید شده است و فضای کمی را اشغال می کند. در زمان نگه داری از محصول بدنه به صورت چند تا بر روی هم آماده می شود و ابعاد کوچکی به خود می گیرد تا در فضای کوچک نیز جای گیرد و افراد را دچار مشکل نکند. چادر ماشین محصولی بی نظیر و کاربردی برای قرار دادن خودرو در معرض عوامل طبیعی است که از بروز آسیب به بدنه جلوگیری می کند و می تواند در مقابل آفتاب سوختگی بدنه و نفوذ آب و رطوبت به داخل خودرو جلوگیری سازد. 

خرید چادر ماشین چهار فصل ضد آب داخل پنبه سایز M سایانا جدیداز این رو شرایط دلخواهی دارد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد تا بدنه خودرو دارای طول عمر بالا و ظاهری بدون تغییر باشد. چادر ماشین برای جلوگیری از آسیب به بدنه طراحی شده است و دارای جنس چهار فصل می باشد. در واقع در تمامی فصول سال و در برابر تمامی عوامل طبیعی در این فصول مقاومت از خود نشان می دهد و دارای استاندارد های لازم می باشد و می تواند برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب شود و نسبت به داشتن آن اقدام کرد. چادر ماشین مد نظر داخل پنبه ای است که تمامی مشکلات و عوامل به بدنه را به حداقل می رساند و می تواند مانند ضربه گیر نیز باشد تا از بروز آسیب به خودرو جلوگیری شود. مشکلی که برای افراد در زمان قرار دادن ماشین در معرض تابش خورشید وجود دارد این است که بدنه دچار آفتاب سوختگی می شود. اما با وجود این محصول می توان در طول مدت زمان طولانی محصول را در معرض تابش خورشید نیز قرار داد. خرید چادر ماشین چهار فصل ضد آب داخل پنبه سایز M سایانا با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوعچادر ماشین
 نوع کاربریتمام خودروها
 وزن
 1.4 کیلوگرم
اندازهM
شرکت سازنده سایانا
سایر ویژگی هاقابلیت حمل آسان
ضد آب و چهار فصل
ضخامت زیاد
قابلیت تا شدن در دفعات زیاد
داخل پنبه
مناسب استفاده طولانی مدت
قابل استفاده بر روی خودروهای کوچک و هاچ پک
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...