چادر مسافرتی

چادر ماشین چهار فصل ضد آب داخل پنبه سایز L سایانا

از {{model.count}}

car cover L

تعداد
نوع
750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

چادر ماشین چهار فصل ضد آب داخل پنبه سایز L سایانا مناسب ترین گزینه برای جلوگیری از آسیب دیدن بدنه در اثر عوامل محیطی است که دارای ضخامت زیاد می باشد و دارای قابلیت غیر قابل نفوذ نسبت به رطوبت و آب بوده است. در نتیجه می توان در فضای باز و برای جلوگیری از نفوذ آب به بدنه از آن استفاده کرد و با خیالی آسوده ماشین را در فضای باز قرار داد. این محصول بی نظیر دارای بدنه ای تاشو است که به راحتی تا می شود و فضای کمی را اشغال می کند و در داخل ماشین و یا در محیطی دیگر نگه داری می گردد تا در زمان مناسب و موقع نیاز بتوان از آن استفاده و بهره برداری نمود. 

خرید چادر ماشین چهار فصل ضد آب داخل پنبه سایز L سایانا ارزاناین محصول بی نظیر دارای ضخامت بسیار زیادی می باشد که در برابر عوامل مختلف مقاومت دارد و در برابر برخورد اشیاء تیز ضخامت از خود نشان می دهد. اما با ضربه شدید و اشیاء تیز ممکن است دچار پارگی و سوراخ شدگی شود و در نهایت دیگر قابلیت استفاده شدن نداشته باشد. به جهت حمل آسان محصول می توان آن را در محیط های مختلف به همراه داشت و نسبت به استفاده از آن اقدام کرد. علاوه بر این موارد چادر ماشین مد نظر دارای قابلیت استفاده در چهار فصل را نیز دارد و از عوامل مختلف و رسیدن آن به بدنه خودرو جلوگیری می کند و می تواند سلامت بدنه را تشکیل دهد. سایز محصول مورد نظر استاندارد می باشد و برای خودرو هایی مانند پژو و غیره استفاده می شود و جهت قرار گیری طولانی ماشین در معرض عوامل محیطی مناسب است. از این رو سازگاری زیادی دارد و دوام و طول عمر بالا در زمان حضور در مقابل عوامل طبیعی را دارد و می تواند به راحتی مورد بهره برداری قرار گیرد. به جهت انتخاب و خرید آسان چادر ماشین چهار فصل ضد آب داخل پنبه سایز L سایانا به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

 نوعچادر ماشین
 نوع کاربریتمام خودروها
 وزن
 1.8 کیلوگرم
اندازهL
شرکت سازنده سایانا
سایر ویژگی هاقابلیت حمل آسان
ضد آب و چهار فصل
ضخامت زیاد
قابلیت تا شدن در دفعات زیاد
داخل پنبه
مناسب استفاده طولانی مدت
قابل استفاده بر روی خودروهای عادی نظیر پژو و ...
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...