وان بادی

وان بادی صورتی اینتایم زیپدار بزرگسال

از {{model.count}}

intime yt-038 pink

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

وان بادی صورتی اینتایم زیپدار بزرگسال یکی از محصولات پر کاربرد برای استفاده در داخل حمام و یا در فضای باز می باشد که موقعیت قرار گیری در محیط آب گرم را ایجاد می کند و می تواند بدنه ای با طول عمر بالا داشته باشد. این محصول دارای ضخامت زیاد می باشد که برای استفاده در طی سال های زیاد می باشد و می تواند با پرداخت هزینه کم به دست آید. در ساختار محصول برای قرار گیری استاندارد و آرامش بیش تر کوسن بادی سرخود ایجاد شده است که بر روی بدنه قرار دارد و سبب می شود گردن و سر در موقعیت مناسب باشند و افراد بتوانند بدون محدودیت در ساعات طولانی در داخل وان بادی قرار گیرند. 

خرید وان بادی صورتی اینتایم زیپدار بزرگسال ارزانبدنه بزرگ و جادار است و برای استفاده بزرگسال در نظر گرفته می شود و می تواند راحتی را برای آن ها رقم بزند. برای بهترین بودن عملکرد وان بادی رویه ای در نظر گرفته شده است که با قرار گیری افراد به وسیله زیپ بسته می شود و می تواند شرایط قرار گیری آن ها در داخل آب را مهیا سازد و در نهایت بتوان بهترین و سازگار ترین حالت ممکن را کسب کرد. این محصول بی نظیر قیمت مناسبی دارد تا تمامی علاقه مندان قادر به خرید آن باشند و بتوانند ساعات خوشی را کسب کنند و از داشتن آن لذت ببرند. بدنه با ضخامت زیاد مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و مقاوم در برابر آب گرم نیز می باشد که در این صورت می توان جایگزین محصولات مشابه کرد که کیفیت بالایی نیز دارد و می تواند مزیت های زیادی را ایجاد سازد. افراد با خرید این محصول در کم ترین زمان قادر به راه اندازی آن می باشند و تنها با در دست داشتن پمپ باد مناسب نسبت به راه اندازی آن اقدام نمایند و اوقات خوشی را کسب نمایند. خرید وان بادی صورتی اینتایم زیپدار بزرگسال با مراجعه به نمایندگی اصلی سنتر اینتکس انجام می شد.

 نوع خانگی
 طول 160 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 برند اینتایم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه ژله ای
 پمپ ندارد
نوع پمپ ندارد
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.1 کیلوگرم
 ارتفاع بلند
 دارای یک عدد کوسن بادی
 دارای روکش زیپ دار
 قابل استفاده برای تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...