وان بادی

استخر بادی و وان بادی کودک بیضی اینتکس

از {{model.count}}

intex 57482

تعداد
نوع
1,740,000
1,670,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی و وان بادی کودک بیضی اینتکس محصولی با ابعاد مناسب و دیواره بلند است که با کاربرد چند گانه طراحی شده است. این محصول هم به عنوان استخر بادی کاربرد داشته و هم به دلیل بلند بودن دیواره می تواند فضایی ایده آل برای بزرگسالان به صورت وان بادی ایجاد کند. این محصول ظاهری به شکل بیضی دارد که در کف آن تصاویر فانتزی و زیبایی شکل گرفته است. 

وان بادی کودک اینتکس مدل بیضی

این وان بادی به صورت بیضی طراحی شده است و دیواره ای به صورت سه لایه دارد. دیواره این محصول پهن بوده و به صورت شفاف طراحی شده است. هر یک از لایه ها نیز دارای دریچه باد مجزا می باشند که راه اندازی محصول را آسان تر می کند. لبه دیواره وان بادی نیز به رنگ سفید است. برای استفاده از این محصول لازم است تا ابتدا محیطی هموار و بدون اشیای تیز را در نظر گرفته و سپس وان بادی را از بسته بندی خارج کنید و بر روی زمین باز کنید. شما با استفاده از یک پمپ باد می توانید به راحتی و در زمانی کوتاه محصول را باد بزنید تا آماده استفاده شود. هم چنین پس از استفاده نیز می توانید وان بادی را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال نماید. این محصول طول عمر بالایی داشته و دارای مقاومت بدنه مناسبی است. هم چنین وزن پایینی دارد و در حالت تخلیه فضای کمی را اشغال می کند به این ترتیب می توان به راحتی آن را حمل و جابه جا کرد.

استخر بادی و وان بادی کودک بیضی اینتکس محصولی خاص و کاربردی است که با ارزان ترین قیمت موجود در بازار توسط سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. برای تهیه این محصول به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

نوعتفریحی
ظرفيت 230 ليتر
طول 163 سانتی متر
عرض 107 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی: 2.7 کيلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...