وان بادی

وان بادی بزرگسال اینتایم مدل زیپدار YT-038b

از {{model.count}}

intime YT-038b

تعداد
نوع
2,400,000
2,100,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

وان بادی بزرگسال اینتایم مدل زیپدار YT-038b محصولی ویژه و جدید است که به تازگی توسط سایت سنتر اینتکس در بازار عرضه شده و توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند. این وان بادی یکی از برترین محصولات تولید شده توسط شرکت اینتایم است که به صورت تخصصی برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است. افراد نیازمند آب درمانی و یا علاقه مند به استراحت و ریلکس کردن در وان، به جای صرف وقت و هزینه زیاد جهت گذاشتن وان در داخل حمام، می توانند با خرید یک وان بادی به خواسته خود برسند. این محصول بی نظیر در هر فضایی قابل استفاده بوده و می توان آن را به راحتی در محیط های کوچک نیز جای داد. هم چنین می توان پس از استفاده محصول را تخلیه کرده و جمع کرد. در این صورت هر زمان که نیاز به استفاده از وان داشتید می توانید محصول را باد زده و استفاده نمایید و پس از استفاده نیز آن را جمع کنید تا فضایی را اشغال نکند.
وان حمام زیپدار بزرگسال اینتایم

این محصول به رنگ آبی تولید شده است و به صورت مستطیلی می باشد. فضایی اختصاصی برای تکیه دادن سر و گردن بر روی دیواره این وان بادی تعبیه شده و دیواره آن نیز به صورت سه لایه طراحی شده است. بر روی دیواره وان بادی یک جالیوانی قرار دارد که می توانید در زمان استفاده نوشیدنی نیز در دسترس خود داشته باشید. این محصول دارای یک روکش زیپدار نیز می باشد که مانع از خروج حرارت آب شده و آب وان به مدت بیش تری گرم می ماند.

برای خرید وان بادی بزرگسال اینتایم مدل زیپدار YT-038b با طراحی خاص و کاربردی با ارزان ترین قیمت موجود در بازار می توانید به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول خود را سفارش دهید.

ا

نوع خانگی
 طول 160 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 برند اینتایم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ ندارد
نوع پمپ ندارد
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.1 کیلوگرم
 ارتفاع بلند
 دارای یک عدد کوسن بادی
 دارای روکش زیپ دار
 قابل استفاده برای تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...