وان بادی

وان بادی سایز متوسط اینتایم آبی

از {{model.count}}

intime yt-037

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

وان بادی سایز متوسط اینتایم آبی بهترین محصولی است که برای آرامش و راحتی در زمان حضور در آب ساخته شده است و تولید آن به وسیله بهترین مواد اولیه انجام گرفته است. این محصول بی نظیر دارای وزن مناسب می باشد به طوری که می توان بدون محدودیت آن را جا به جا کرد و یا این که در مسافرت و گردش به همراه داشت و در نهایت مورد بهره برداری آسان قرار داد. وان بادی دارای قیمتی مناسب و کیفیتی بالا می باشد تا تمامی کسانی که قصد داشتن آن را دارند بتوانند خرید آن را انجام دهند و در داخل حمام منزل و یا در محیط های مختلف از آن بهره برداری نمایند. به این ترتیب بی عیب و نقص است که در طی سال های زیاد توانسته رضایت مخاطب را نیز جلب کند. 

خرید وان بادی سایز متوسط اینتایم آبی ارزاناین محصول دارای تکیه گاه بادی و سرخود است که به بدنه متصل شده است و می تواند راحتی را در بخش سر و گردن رقم بزند. همچنین به صورت مجزا دارای یک کوسن بادی نیز بوده است که با رویه مواج می تواند راحت ترین حالت ممکن را برای علاقه مندان رقم بزند. از این رو وان بادی پر فروش می باشد که بیش ترین میزان کارایی را از خود نشان می دهد و برای استفاده در تایم طولانی تولید شده است. افراد می توانند در داخل آن قرار بگیرند و از طریق زیپ رویه بدنه را ببندند و در نهایت در داخل آب گرم قرار گیرند و لذت ببرند. این محصول به وسیله پمپ باد راه اندازی می شود و به دلیل داشتن دریچه های متعدد برای راه اندازی در ساختار خود در کم ترین زمان صورت می گیرد و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن باشد. از این رو شرایطی دلخواهی دارد که توجه عده زیادی را به خود جلب می کند و تمایل به خرید آن پیدا می کنند. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید وان بادی سایز متوسط اینتایم آبی می باشید به فروشگاه سنتر اینتکس مرجع معتبر خرید محصولات بادی مراجعه کنید.

 نوع خانگی
 طول 142 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 برند اینتایم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ ندارد
نوع پمپ ندارد
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.8 کیلوگرم
 ارتفاع بلند
 دارای یک عدد کوسن بادی
 دارای روکش زیپ دار
 قابل استفاده برای تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...