وان بادی

وان بادی اینتایم مخصوص کودک مدل قلب

از {{model.count}}

intime yt-218

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

وان بادی اینتایم مخصوص کودک مدل قلب یکی از محصولات جذاب و بی نظیر تولید شده توسط شرکت بزرگ اینتایم می باشد که دارای طراحی به خصوصی بوده و با زیبایی و جذابیت خود توانسته نظر خریداران را جلب کند. این محصول ابعادی مناسب دارد که در فضاهای محدود نیز قابل استفاده می باشد و دارای ظاهری به صورت قلب است که طراحی زیبای آن موجب شده تا مورد پسند بسیاری از افراد قرار بگیرد.

وان بادی کودک اینتایم طرح قلب

دیواره این محصول به صورت لایه ای طراحی شده است. این دیواره از پنج لایه متصل به هم تشکیل شده است که هر یک از آن ها دارای یک دریچه باد مجزا می باشند. به این ترتیب می توان به راحتی آن را در زمانی کوتاه راه اندازی کرده و استفاده نمود. کفی این وان بادی نیز به صورت بادشو طراحی شده است و بسیار نرم و راحت می باشد. این محصول به رنگ صورتی طراحی شده است و تک رنگ می باشد. بدنه این وان بادی از بهترین نوع وینیل بوده که مقاومت بالایی دارد. این محصول را می توان به راحتی و در زمانی کوتاه راه اندازی کرده و پس از استفاده نیز تخلیه کرد. لازم به ذکر است که این وان بادی در حالت تخلیه فضای بسیار کمی را اشغال می کند و دارای ابعادی کوچک می باشد. هم چنین وزن این محصول بسیار پایین است که موجب می شود تا بتوان آن را به راحتی حمل و جابه جا کرد. برای حفظ کیفیت این محصول لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه محصول جلوگیری کرده و در زمان جابه جایی، از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید.

برای خرید وان بادی اینتایم مخصوص کودک مدل قلب با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید.

 نوع خانگی
 قطر 106 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 کف بادی بله
 جنس رویه PVC دو لایه
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...