حلقه شنا

حلقه شنا زیربغلی نوزاد اینتایم رنگ سبز

از {{model.count}}

intime yt225 Green

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی زیربغلی نوزاد اینتایم رنگ سبز محصولی جدید و منحصر به فرد ساخت شرکت مشهور اینتایم است که یکی از برترین تولید کنندگان لوزام بادی در سرتاسر جهان می باشد. این حلقه شنا بادی به صورتی طراحی شده است که به خوبی در زیر دستان نوزاد قرار می گیرد و به این ترتیب ایمنی کامل او را بر روی آب تأمین می کند. با استفاده از این حلقه شنا بادی والدین دیگر نگران نوزاد نبوده و می توانند با خاطر آسوده او را به همراه خود در تفریحات آبی و در استخر داشته باشند.

حلقه شنا بادی زیربغلی نوزاد سبز رنگ

این محصول به گونه ای طراحی شده است که به راحتی قابل استفاده باشد و در زمان استفاده، نوزاد اذیت نشود. این محصول به رنگ سبز است و دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد. این بدنه ضخامتی استاندارد دارد و دارای انعطاف مناسبی می باشد. به این ترتیب فضای راحتی برای استفاده نوزاد ایجاد می کند. پهنای این حلقه بادی نیز استاندارد است تا کودک اذیت نشود. در بالای این حلقه شنا نیز یک بست پلاستیکی سفید رنگ قرار دارد که با قرار گرفتن حلقه دور بدن نوزاد، بسته شده و مانع از درآمدن حلقه شنا می شود. این محصول ضد حساسیت است و در زمان استفاده طولانی مدت برای بدن نوزاد ایجاد مشکل و حساسیت نخواهد کرد. با استفاده از این محصول شما می توانید به راحتی از این حلقه شنا استفاده کرده و فضایی مناسب برای بازی با کودک دلبندتان ایجاد نمایید.

برای خرید حلقه شنا زیربغلی نوزاد اینتایم رنگ سبز با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 42 سانتی متر
عرض36 سانتی متر
قطر داخلی 16.8 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 رده سنی زیر 3 سال
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...