حلقه شنا

حلقه شنا بادی بچگانه مدل قورباغه

از {{model.count}}

bestway 36351 frog

تعداد
نوع
280,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی بچگانه مدل قورباغه از سری محصولات بادی و مناسب برای رده سنی کودک می باشد که دارای ابعاد و اندازه استاندارد می باشد و می تواند در مسافرت و گردش به همراه افراد قرار گیرد و بهترین موقعیت را برای آن ها رقم بزند. این محصول سبب حضور کودکان در محیط های آبی در کنار والدین می شود و ایمنی آن ها را نیز مهیا می سازد. به طوری که می توانند دارای تعادل کامل در سطح آب باشند و به داخل آب فرو نروند. این محصول بی نظیر از طراحی فانتزی و زیبا برخوردرا می باشد که موجب جلب توجه مخاطب است و می تواند محصولی محبوب برای استفاده در طی سال های زیاد را داشته باشد. حلقه شنا بادی محصولی ساده به شکل دایره می باشد که کودکان به دلیل طراحی فانتزی که دارد می توانند از آن بیش تر استفاده نمایند و محبوبیت زیادی داردو به طوری فروش بالایی دارد و جزو پر فروش ترین گزینه ها برای رده سنی کودک می باشد.

خرید حلقه شنا بادی بچگانه مدل قورباغه ارزان این محصول را می توان با قیمت مناسب خریداری کرد و می تواند با توان مالی افراد برای علاقه مندان مورد خریداری قرار گیرد. از این رو مزیت های زیادی دارد و به دنبال آن پر کاربرد نیز می باشد. در ساختار بدنه دریچه ای برای باد کردن محصول وجود دارد که به وسیله یک پمپ باد دستی ساده نیز راه اندازی می گردد. پمپ باد دستی به دریچه متصل می شود باد به داخل آن وارد می گردد و بدنه به حالت اولیه خود تبدیل می شود و می توان از آن بهره برداری نمود. بدنه از باکیفیت ترین مواد اولیه تشکیل شده است که ضخامت زیادی دارد و دارای قابلیت غیر قابل نفوذ می باشد. به این صورت بر روی سطح آب قرار می گیرد و می تواند حالت شناور و معلق خود را داشته باشد. کسانی که قصد خرید حلقه شنا بادی بچگانه مدل قورباغه را دارند می توانند از طریق مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس خرید خود را نهایی سازند.

نوع تفریحی
 طول 85 سانتی متر
 عرض 79 سانتی متر
 وزن 250 گرم
 جنس بدنهپی وی سی
 دستگیره ندارد
 ساخت شرکتبست وی
 رده سنیسه تا شش سال
 تحمل وزن 45 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها قابلیت حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...