حلقه شنا

حلقه شنا بادی بچگانه مدل پاندا

از {{model.count}}

bestway 36351 panda

تعداد
نوع
280,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی بچگانه مدل پاندا جدید ترین محصولی است که می توان نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام کرد و در مسافرت و گردش نیز با خود به همراه داشت. از این رو دارای استاندارد های لازم می باشد که در این صورت برای حضور کودکان در محیط های آبی در نظر گرفته و مورد بهره برداری قرار می گیرد. این محصول دارای وزن کم می باشد تا به راحتی جا به جا شده و مورد استفاده قرار گیرد. همچنین دارای قابلیت به همراه داشتن در مسافرت و گردش می باشد که می تواند کودکان را بر روی خود حفظ کند و در مکان های مختلف همراه شود. بدنه محصول ضخامت زیادی دارد و دارای قابلیت غیر قابل نفوذ می باشد و می تواند در برابر عوامل مختلف مقاومت داشته باشد. همچنین طول عمر بالایی را شامل می شود که می توان در طی سال های زیاد از وجود آن بهره برداری کرد. 

خرید حلقه شنا بادی بچگانه مدل پاندا ارزاناین محصول از سازگاری زیادی برخوردار است اما با برخورد اشیاء تیز دچار آسیب می شود و پارگی رخ می دهد. برای جلوگیری از این امر می بایست هر گونه عامل جهت برخورد اشیاء تیز به بدنه را از بین برد و در نهایت توانست بدنه ای سالم و بی آسیب را در طی سال های زیاد داشت و از آن لذت برد. بدنه از رنگبندی و طراحی فانتزی برخوردار می باشد که زیبایی زیادی دارد و می تواند محبوب ترین محصولی باشد که امروزه برای رفتن به مسافرت و گردش مناسب بوده است و می تواند به صورت کمجا به راحتی حمل و جا به جا گردد. رنگ بدنه بدون تغییر می باشد و به محیط پس داده نمی شود و می تواند در طی سال های زیاد ظاهری بی عیب و نقص داشته باشد. همچنین در گذر زمان و در زمان قرار گیری در معرض تابش خورشید آسیب نبیند و بتوان از آن بهره برداری کرد. انتخاب و خرید حلقه شنا بادی بچگانه مدل پاندا با قیمت مناسب از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس اقدام کرد.

نوع تفریحی
 طول 85 سانتی متر
 عرض 79 سانتی متر
 وزن 250 گرم
 جنس بدنهپی وی سی
 دستگیره ندارد
 ساخت شرکتبست وی
 رده سنیسه تا شش سال
 تحمل وزن 45 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها قابلیت حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...