حلقه شنا

حلقه شنا بادی مدل جزیره بست وی قطر 91

از {{model.count}}

bestway 36350 island

تعداد
نوع
380,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی مدل جزیره بست وی قطر 91 به جهت ایجاد تعادل در سطح آب ساخته شده است که دارای استاندارد های لازم می باشد و می تواند قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب را ایجاد می سازد. این محصول بی نظیر دارای قیمت مناسب نیز می باشد که با طراحی بی نظیری که دارد مورد توجه قرار گرفته است و با رنگبندی شادی که دارد جزو محبوب ترین محصولاتی است که برای رده سنی مختلف مورد استفاداه قرار می گیرد. به این ترتیب گزینه ای دلخواه است که برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب می شود و خرید آن صورت می گیرد. رنگ بدنه به بیرون پس داده نمی شود و در گذر زمان و قرار گیری در معرض تابش خورشید دچار مشکل نمی شود و می توان بدون هر گونه آسیب و تغییر شکل برای استفاده در طی سال های زیاد در نظر گرفته شود.

خرید حلقه شنا بادی مدل جزیره بست وی قطر 91 ارزان به این ترتیب گزینه ای مناسب است که با داشتن دستگیره های نگه دارنده می توان به راحتی بر روی آن قرار گرفت و از شرایط لذت برد. حلقه شنا بادی محصولی مناسب برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش است که در حالت تخلیه از باد به صورت تاشو در می آید و می تواند فضای کمی را اشغال کند و به راحتی جا به جا و حمل می گردد. از این رو در کنار سایر وسایل مسافرتی می باشد و می توان به راحتی با رسیدن به مکان مورد نظر با پمپ باد مناسب آن را راه اندازی نمود و آماده استفاده در سطح آب نمود. حلقه شنا بادی برند و اصل می باشد و به دلیل ساخته شدن توسط شرکت بست وی از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که طول عمر بالایی دارد و می توان بدون مشکل و محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام کرد و لحظات شادی را در محیط های آبی برای تمامی افراد رقم زد. به جهت انتخاب و خرید حلقه شنا بادی مدل جزیره بست وی قطر 91 با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 وزن320 گرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 رده سنی بالای 9 سال
تعداد دستگیره 2 عدد
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در آب های آرام
 طراحی شیک و زیبا
 حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...