حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل پنگوئن

از {{model.count}}

Intex 59220

تعداد
نوع
240,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل پنگوئن یکی از مدل های حلقه شنا بادی کودک است که با برخورداری از قیمت ارزان و کیفیت بی نظیر، برای استفاده در فضاهایی با آب های آرام مانند استخر و دریاچه ها طراحی شده و می تواند به خوبی ایمنی کودک را بر روی آب تأمین کند. با استفاده از این حلقه شنا بادی می توانید کودک را نیز به همراه خود در تفریحات آبی ببرید و از همراهی او لذت ببرید.

حلقه شنا بادی کودک مدل پنگوئن

یکی از ویژگی های این حلقه شنا بادی برخورداری از کیفیت بسیار بالا است. این محصول از بدنه ای از جنس وینیل ساخته شده است که ضد حساسیت می باشد و برای پوست های حساس کودکان مناسب است. این محصول به صورت یک پنگوئن طراحی شده است که در قسمت سر به صورت بادی بوده و کودک می تواند برای حفظ تعادل خود از آن کمک بگیرد. این محصول به سادگی دچار آسیب نشده و با بهره مندی از ضخامت استاندارد، کیفیت خود را از دست نمی دهد. برای حفظ کیفیت و بالا بودن طول عمر حلقه شنا بادی لازم است تا محصول را از برخورد اشیای تیز محافظت کرده و هم چنین بر روی زمین از پریدن کودکان بر روی حلقه شنا بادی جلوگیری نمایید. هم چنین مراقب باشید تا کودک محصول را بر روی زمین نکشد. پس از راه اندازی به راحتی می توان این محصول را از روی زمین بلند کرده و حمل نمود و در داخل آب قرار داد و یا حلقه شنا را به دور بدن کودک قرار داد تا کودک در داخل آب برود. 

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل پنگوئن یکی از جذاب ترین محصولات کودک است که با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد.

نوع تفریحی
 طول 62 سانتی متر
 عرض 57 سانتی متر
 ارتفاع 21 سانتی متر
 جنس بدنه pvc دو لایه
 وزن 200 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ----
 نوع پمپ-----
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 3 الی 6 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...