حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل لاما

از {{model.count}}

Intex 58221

تعداد
نوع
340,000
240,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل لاما محصولی بسیار زیبا است که مورد علاقه کودکان بوده و برای تفریحات آبی کودکان بسیار کاربردی می باشد. این حلقه شنا بادی با شناور ماندن بر روی آب، مانع از فرو رفتن کودکان به داخل آب شده و فضایی ایمن برای بازی های آن ها ایجاد می کند. هم چنین با این وسیله بادی می توانید به راحتی کودک را به همراه خود به استخر و یا دریاچه های آرام برده و از بازی در کنار او لذت ببرید.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل لاما

این حلقه شنا بادی به شکل یک عروسک بادی لاما به صورت فانتزی و جذاب طراحی شده است که مورد پسند کودک واقع شده و حتی هدیه ای جذاب برای کودکان نیز محسوب می شود. طراحی این محصول نیز کاملا متناسب با بدن کودکان بوده و به خوبی دور بدن کودک قرار گرفته و ایمنی او را حفظ می کند. وزن این محصول بسیار کم است که امکان حمل و جابه جایی توسط کودک را به او می دهد و هم چنین تداخلی در حرکت کودک ایجاد نمی کند. این حلقه شنا بادی دارای یک دریچه باد بوده و به راحتی می توان آن را راه اندازی کرد. پس از استفاده نیز می توانید توسط همین دریچه باد حلقه شنا بادی را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال کرده و به حالت اولیه بازگردد. به این ترتیب این محصول برای مسافرت ها نیز مناسب می باشد و می توان به خوبی آن را در میان لوازم مسافرت جای داد و از آن استفاده نمود. این حلقه شنا بادی طول عمر زیادی دارد و در صورت رعایت نکات نگه داری، تا سال ها قابل استفاده می باشد.

برای خرید ترامپولین فنری با توری محافظ 1.5 متری با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوع تفریحی
 طول 71 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه pvc دو لایه
 وزن 200 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ----
 نوع پمپ-----
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 3 الی 6 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...