حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل لاستیک

از {{model.count}}

Intex 59252

تعداد
نوع
210,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل لاستیک محصولی متفاوت و جذاب است که برای استفاده کودکان با سنین بالاتر و نوجوانان طراحی شده است. این حلقه شنا بادی به شکل یک لاستیک زیبا و جذاب می باشد که برای کودکان خصوصا پسران از جذابیت زیادی برخوردار است و به خوبی توجه کودکان را جلب می کند. این محصول دارای ابعادی استاندارد و طراحی کاملا حرفه ای بوده که به خوبی بر روی آب به صورت شناور باقی می ماند و کودکان می توانند با ایمنی کامل از آن استفاده نمایند. 

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل لاستیک

این محصول با برخورداری از کیفیت بالا، طول عمر زیادی دارد و تا سال ها به راحتی قابل استفاده است و شما را از خرید مجدد بی نیاز می کند. بر روی این حلقه شنا بادی یک دریچه باد وجود دارد که توسط آن می توان به راحتی محصول را باد زده و راه اندازی نمود و یا پس از استفاده محصول را تخلیه کنید. این محصول وزن بسیار کمی دارد و دارای حجم کوچکی در حالت بسته بندی می باشد به همین دلیل می توان آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود برد تا در فضاهای مناسب کودک از این محصول استفاده کرده و لحظات شادی را تجربه کند. برای حفظ کیفیت آن لازم است تا اشیای تیز را از بدنه حلقه شنا بادی دور کرده و مانع از پریدن کودکان بر روی محصول شوید. هم چنین باید از کشیدن این محصول پس از راه اندازی بر روی زمین خودداری نمایید تا به بدنه حلقه شنا بادی آسیبی وارد نشود.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل لاستیک با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید تا در زمانی کوتاه محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
ظرفیتیک نفره
 وزن 400 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره-
 تحمل وزن-
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب سنین +9
وزن بسته بندی 250 گرم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...