حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل عروسکی

از {{model.count}}

Intex 59266

تعداد
نوع
240,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل عروسکی محصولی ویژه و جذاب است که با طراحی خاص و فانتزی برای استفاده کودکان تولید شده است. این حلقه شنا بادی توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده است که تمامی محصولات خود را متناسب با استانداردهای روز دنیا تولید کرده و در تولید نیز از به روز ترین ماشین آلات استفاده می کند. تمامی محصولات این شرکت از بهترین مواد اولیه تولید شده و به همین دلیل توانسته رضایت خریداران را در سرتاسر جهان کسب کند.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح عروسکی

یکی از ویژگی های این حلقه شنا بادی برخورداری از بدنه ای مقاوم و با کیفیت بالا است. این محصول از وینیل تهیه شده است که مقاوم ترین نوع بدنه را داشته و به سادگی دچار آسیب نمی شود. به علاوه با برخورداری از انعطاف مناسب، تمامی ضربات ناشی از بازی های کودکان را خنثی می کند و به همین دلیل می توان به راحتی از آن استفاده کرد. این محصول طول عمر بالایی دارد و تا سال ها با همان کیفیت اولیه قابل استفاده می باشد. البته لازم است تا نکات ساده ای را در استفاده از این حلقه شنا بادی رعایت بفرمایید. حلقه شنا بادی را به اشیای تیز نزدیک نکنید و از برخورد اجسام تیز با بدنه جلوگیری نمایید. از پرش کودکان بر روی حلقه شنا ممانعت کرده و لازم است تا پس از باد زدن حلقه شنا، در هنگام جابه جایی آن را بر روی زمین نکشید. این محصول وزن بسیار کمی دارد و در حالت تخلیه حجم کوچکی را اشغال می کند که می توان به راحتی آن را حمل کرد.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل عروسکی با مراجعه به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کرده و محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 قطر 84 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه وینیل 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...