حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل زنبور عسل

از {{model.count}}

intex 59220 Bumble Bee

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل زنبور عسل محصولی جذاب از شرکت اینتکس است که با ارزان ترین قیمت عرضه شده و با طراحی منحصر به فرد توانسته رضایت خاطر والدین و کودکان را جلب کند. این استخر بادی خاص با طراحی ویژه ای عرضه شده است و برای استفاده در استخر و آب های آرام مناسب می باشد. با استفاده از این حلقه شنا بادی کودک خواهد توانست به راحتی و در تفریحات آبی در کنار والدین خود بوده و از بازی در داخل آب به همراه والدین لذت ببرد. این محصول ایمنی کودک را بر روی آب تأمین می کند و فضایی خاص برای بازی های او ایجاد خواهد کرد.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل زنبورعسل

این محصول به صورت گرد طراحی شده است و در قسمت عقب حلقه شنا، به صورت منفصل می باشد. به این ترتیب به راحتی دور بدن کودک قرار گرفته و راحتی او را تأمین می کند. طراحی این محصول نیز کاملا فانتزی و جذاب بوده که مورد علاقه کودکان است. این محصول ابعادی استاندارد و مناسب دارد تا کودک در داخل آن احساس راحتی داشته باشد و اذیت نشود. هم چنین وزن این محصول بسیار ناچیز است به طوری که در حرکت کودک مشکلی ایجاد نمی کند و مانع از فعالیت او نمی شود. به دلیل بهره مندی از وزن کم، این محصول را به راحتی می توان از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمود. بنابراین در صورت نیاز به جا به جایی، محصول را به صورت کامل از روی زمین بلند کرده و سپس حرکت دهید.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل زنبور عسل با قیمت ارزان و انعطاف بالا، به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را به صورت اورجینال درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 58 سانتی متر
 عرض 55 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.20 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 172 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ ندارد
 رده سنی 3 تا 6 سال
 سایر ویژگی ها راه اندازی ساده و آسان
 دارای ساختار شکاف دار
 مناسب حفظ تعادل در استخر
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...