حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل خرس تنبل

از {{model.count}}

intex 59220 Sloth

تعداد
نوع
290,000
215,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل خرس تنبل محصولی ویژه و جذاب است که برای استفاده کودکان 3 تا 6 ساله تولید شده و دارای  طراحی فانتزی و زیبایی می باشد. این حلقه شنا به صورت شکاف دار تولید شده است که به خوبی دور بدن کودک قرار گرفته و در زمان استفاده از آن کودک اذیت نمی شود. در قسمت پشت این حلقه شنا، یک شکاف وجود دارد به طوری که حلقه شنا در این قسمت به صورت منفصل بوده و می تواند به راحتی دور بدن کودک قرار بگیرد. 

حلقه شنا بادی اینتکس طرح خرس تنبل

این محصول به شکل یک خرس تنبل طراحی شده است که فانتزی بوده و جذابیت بالایی برای کودکان دارد. بدنه این حلقه شنا بادی از جنس وینیل می باشد که مقاومت بالایی در برابر ضربه های وارد شده در زمان بازی کودکان دارد. این محصول طول عمر بالایی داشته و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. این حلقه شنا بادی دارای وزن ناچیزی بوده و در حالت تخلیه نیز فضای بسیار کوچکی را اشغال می کند. به همین دلیل می توان آن را در مسافرت ها نیز به همراه برد و حمل و جابه جایی آن بسیار آسان است. برای برخورداری از طول عمر بالای این محصول لازم است تا از برخورد اشیای تیز با بدنه جلوگیری کرده و مانع از پریدن کودکان بر روی حلقه شنا بادی شوید. پس از باد زدن حلقه شنا، از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کنید و محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و در داخل آب قرار دهید. با رعایت همین نکات ساده شاهد طول عمر بالای حلقه شنای بادی خواهید بود.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح River Rat با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
 طول 58 سانتی متر
 عرض 55 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.20 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 172 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ ندارد
 رده سنی 3 تا 6 سال
 سایر ویژگی ها راه اندازی ساده و آسان
 دارای ساختار شکاف دار
 مناسب حفظ تعادل در استخر
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...