حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل تمساح

از {{model.count}}

Intex 58221

تعداد
نوع
340,000
240,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل تمساح از محصولات جدید شرکت بزرگ اینتکس است که مخصوص استفاده کودکان طراحی شده و متناسب با نیاز های آن ها می باشد. این حلقه شنا بادی دارای ابعادی استاندارد و مناسب است و از ظاهری زیبا و فانتزی برخوردار می باشد به طوری که برای کودکان ایده آل بوده و مورد علاقه آن ها است. حلقه شنا بادی در مقایسه با دیگر محصولات تفریحات آبی، برای کودکان از ایمنی بیش تری برخوردار بوده و به همین دلیل یکی از پرطرفدار ترین محصولات کودک محسوب می شود.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل تمساح

با این محصول شما می توانید در تفریحات آبی کودک را نیز به همراه خود برده و فضایی شاد و هیجان انگیز برای بازی با کودک ایجاد نمایید. ظاهر این حلقه شنا بادی به صورت یک تمساح بوده که با رنگ شاد و به صورت فانتزی طراحی شده است. این محصول را می توانید به راحتی راه اندازی کرده و توسط یک پمپ باد، باد بزنید. پس از استفاده نیز می توانید آن را به راحتی تخلیه کنید تا مجدد به حالت اولیه بازگردد. این محصول دارای استحکام بالایی بوده و طول عمر زیادی دارد. تنها کافی است تا از برخورد اشیای تیز با بدنه حلقه شنا جلوگیری کرده و مانع از پریدن کودکان بر روی حلقه شنا بادی شوید. هم چنین پس از راه اندازی، محصول را دور بدن کودک قرار داده و از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کنید و یا جهت انتقال، محصول را به صورت کامل از روی زمین بلند نمایید.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل تمساح با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. هم چنین با مراجعه حضوری به فروشگاه سنتر اینتکس، این محصول را به صورت حضوری دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 71 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه pvc دو لایه
 وزن 200 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ----
 نوع پمپ-----
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 3 الی 6 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...