حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل اسب تک شاخ

از {{model.count}}

Intex 58221

تعداد
نوع
295,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل اسب تک شاخ یکی دیگر از محصولات کودک است که به تازگی وارد بازار شده و توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند. این محصول به دلیل برخورداری از طراحی زیبا و فانتزی مورد علاقه کودکان بوده و هم چنین به دلیل داشتن کیفیت بی نظیر، رضایت والدین را نیز به همراه داشته است. به این ترتیب می توان به راحتی آن را تهیه کرد و حتی هدیه ای جذاب برای کودکان علاقه مند به تفریحات آبی نیز محسوب می شود.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل اسب تک شاخ

طراحی این حلقه شنا بادی به صورت یک اسب تک شاخ سفید رنگ است که به شکل فانتزی و عروسکی است که بسیار زیبا بوده و مورد علاقه کودکان خصوصا دختران می باشد. این حلقه شنا بادی را می توانید به راحتی تا سال ها استفاده نمایید. هم چنین این محصول به دلیل دارا بودن کیفیت عالی، به سادگی دچار آسیب نشده و یکی از مقاوم ترین نمونه ها به شمار می رود. برای حفظ کیفیت و طول عمر بالای این حلقه شنا بادی لازم است تا این محصول را از اشیای تیز و داغ دور نگه دارید. هم چنین پس از راه اندازی از کشیدن حلقه شنا بادی بر روی زمین خودداری کرده و در صورت نیاز به جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. شما می توانید این حلقه شنا بادی را به راحتی و در زمانی کوتاه راه اندازی کرده و پس از استفاده نیز آن را تخلیه کنید. این محصول برای استفاده در مسافرت ها نیز مناسب بوده و با توجه به ابعاد کوچک و وزن کم به راحتی قابل حمل و جابه جایی است.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل اسب تک شاخ با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 71 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه pvc دو لایه
 وزن 200 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ----
 نوع پمپ-----
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 3 الی 6 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...