حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح کیتی

از {{model.count}}

intex 56210

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح کیتی از جذاب ترین محصولات موجود در سایت سنتر اینتکس است که توسط شرکت اینتکس تولید شده و در گروه بهترین محصولات عرضه شده مخصوص دختران قرار دارد. این حلقه شنا بادی دارای ابعادی استاندارد و مناسب بوده که برای استفاده کودکان مناسب می باشد و به راحتی می توان از آن استفاده نمود. این محصول زیبا و جذاب به رنگ صورتی بوده و بر روی آن تصاویر زیبایی از انیمیشن جذاب کیتی وجود دارد. این محصول برای دختران ایده آل می باشد و حتی هدیه ای مناسب برای کودکان نیز محسوب می شود.

حلقه شنا بادی کودک طرح کیتی

این محصول از بهترین نوع وینیل ساخته شده است که مقاومت خوبی در برابر آسیب داشته و در برابر ضربه های ناشی از بازی های کودکان دچار آسیب نخواهد شد. با استفاده از این محصول می توانید به راحتی کودک را در بازی ها و تفریحات آبی با ایمنی کامل در کنار خود داشته باشید بدون اینکه نگران افتادن او به داخل آب باشید. شما خواهید توانست به راحتی این محصول را راه اندازی کنید. بر روی بدنه این محصول یک دریچه هوا تعبیه شده است که توسط آن می توانید به راحتی حلقه شنا بادی را باد زده و پس از استفاده کودک نیز محصول را به راحتی تخلیه کنید. این محصول وزن بسیار کمی دارد و با توجه به طراحی استاندارد، تداخلی در حرکات کودک ایجاد نخواهد کرد و فضایی مناسب و ایمن برای بازی های کودکان در داخل آب را ایجاد می کند.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح کیتی با قیمت ارزان و کیفیت بالا به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. هم چنین می توانید این محصول را به صورت حضوری از فروشگاه سنتر اینتکس تهیه کنید.

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره-
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...