حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح کوآلا

از {{model.count}}

intex 59266 koala

تعداد
نوع
240,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح کوآلا محصولی جدید و جذاب از شرکت اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در فروشگاه تخصصی این شرکت به فروش می رسد. این حلقه شنا بادی دارای ابعادی استاندارد و طراحی کاملا مناسب می باشد که برای استفاده کودکان در رده سنی بالای 8 سال مناسب بوده و کودکان با استفاده از این حلقه شنا می توانند در تفریحات لذت بخش آبی در کنار والدین خود بوده و لحظات شادی را سپری کنند. 

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح کوالا

این محصول به صورت یک کوآلای فانتزی و بسیار زیبا طراحی شده است که ظاهری جذاب برای کودکان دارد و کودک با دیدن آن، به استفاده از این محصول تمایل نشان داده و می توان به راحتی کودک را به استفاده از حلقه شنا بادی متقاعد کرد. به این ترتیب ایمنی کودک به خوبی بر روی آب تأمین شده و فضایی مناسب برای بازی او ایجاد می شود. یکی از ویژگی های این محصول برخورداری از بدنه ای از جنس وینیل است که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار داشته و به راحتی می توان به صورت طولانی مدت از آن استفاده کرد. این نوع از بدنه ضد حساسیت است و برای پوست های حساس کودکان ایجاد مشکل نمی کند. این محصول را می توان به راحتی حمل کرد و در هر فضایی به همراه خود برد. زیرا دارای وزن بسیار کمی است و در حالت تخلیه حجم کوچکی را اشفال می کند. برای حفظ کیفیت این محصول لازم است تا از پریدن کودکان بر روی حلقه شنا بادی جلوگیری کنید و اشیای تیز را به بدنه محصول نزدیک نکنید.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح کوآلا با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 وزن 263 گرم
 جنس بدنه وینیل
 دستگیره ندارد
 ساخت شرکت اینتکس
 رده سنی بالای 8 سال 
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها قابلیت حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...