حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح هاوایی قطر51

از {{model.count}}

intex 59230 Hawaii

تعداد
نوع
110,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح هاوایی قطر51 یکی از جدیدترین محصولات اینتکس است که توسط نمایندگی تخصصی فروش محصولات اینتکس به فروش می رسد. این حلقه شنا بادی یکی از برترین نمونه ها در میان تنوع بی نظیر حلقه های بادی شنا مخصوص کودکان بوده که برای استفاده کودکان 3 تا 6 ساله تولید شده است. این محصول به خوبی دور بدن کودک قرار می گیرد و با شناور ماندن بر سطح آب، مانع از افتادن کودک به داخل آب خواهد شد. به این ترتیب کودک می تواند با ایمنی کامل در کنار والدین لحظات خوشی را سپری کرده و از بازی در داخل آب لذت ببرد.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح هاوایی

این حلقه شنا بادی به صورت گرد طراحی شده است و بدنه ای شفاف دارد. بر روی بدنه نیز تصاویر جذابی از خوراکی های تابستانی وجود دارد که کاملا فانتزی و رنگارنگ بوده و در نگاه اول کودک مجذوب آن خواهد شد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی این محصول را برای کودک خود تهیه کنید و اطمینان حاصل نمایید که مورد پسند کودک قرار می گیرد. این محصول دارای یک دریچه باد است که به راحتی و در زمانی کوتاه راه اندازی شده و آماده استفاده خواهد شد. هم چنین این حلقه شنا بادی از بهترین نوع وینیل ساخته شده است که کاملا ضد حساسیت می باشد و مشکلی برای پوست های حساس کودکان ایجاد نمی کند. ضخامت وینیل استفاده شده در تولید این محصول استاندارد بوده و به همین دلیل محصول مقاومت بالایی در برابر آسیب و پارگی دارد.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح هاوایی قطر51 محصولی ویژه است که با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی به صورت اورجینال در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد.

نوع تفریحی
 قطر 51 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 80 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3 تا 6 سال
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...