حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح هاوایی

از {{model.count}}

Intex 59241

تعداد
نوع
140,000
120,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح هاوایی یکی دیگر از جذاب ترین نمونه های حلقه شنا بادی کودک است که در سایت سنتر اینتکس موجود بوده و با ارزان ترین قیمت به فروش می رسد. این حلقه شنا بادی به صورت شفاف طراحی شده است و بر روی آن تصاویری جذاب و فانتزی از خوراکی های تابستانی وجود دارد. 

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح هاوایی

این محصول قابلیت استفاده در استخر و انواع آب های آرام مانند دریاچه ها را دارد به این ترتیب برای استفاده در مسافرت ها مناسب بوده و فضایی ایمن و مناسب را در اختیار کودکان قرار می دهد تا به راحتی به بازی پرداخته و در تفریحات آبی در کنار والدین خود حضور داشته باشند. این محصول والدین را آسوده خاطر کرده و نگرانی آن ها را از بابت افتادن کودکان به داخل آب برطرف می کند. حلقه شنا بادی اینتکس از وینیل ساخته شده است و به صورت ضد حساسیت می باشد تا برای پوست های حساس کودکان ایجاد مشکل نکند. این محصول استحکام بسیار بالایی دارد که در برابر آسیب مقاومت زیادی داشته و می توان به راحتی آن را با همان کیفیت اولیه مورد استفاده قرار داد. برای حفظ کیفیت و جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه محصول لازم است تا از برخورد اشیای تیز با بدنه خودداری کرده و مانع از پریدن کودکان بر روی بدنه حلقه شنا بادی شوید. هم چنین باید این محصول را پس از راه اندازی در زمان جابه جایی به طور کامل از روی زمین بلند کنید و از کشیدن آن بر روی زمین خودداری نمایید. 

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح هاوایی با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را با ارزان ترین قیمت درب منزل دریافت کنید.

نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 تحمل وزن 30 کیلو گرم
 پمپ-
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...