حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح ماهی

از {{model.count}}

Intex 59241

تعداد
نوع
140,000
115,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح ماهی محصولی جدید و زیبا از شرکت بزرگ اینتکس می باشد که علاوه بر برخورداری از طراحی زیبا و جذاب، از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است که توانسته ضمن جلب توجه کودکان، رضایت والدین را نیز جلب کند و به فروش بالایی برسد. این حلقه شنا بادی بسیار خاص و جذاب بوده و مورد پسند کودکان می باشد. بدنه این محصول به صورت شفاف طراحی شده است و بر روی آن تصاویر زیبایی از ماهی های رنگارنگ و فانتزی با رنگ های شاد دیده می شود که طرح فوق العاده ای را ایجاد کرده است.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح ماهی

این محصول ابعادی استاندارد و مناسب دارد که به خوبی بر روی آب به صورت شناور می ماند و مانع از فرو رفتن کودکان به داخل آب می شود. این محصول به خوبی ایمنی کودک را بر روی آب حفظ کرده و هم چنین یکی از بهترین لوازم بادی برای حفظ ایمنی کودکان محسوب می شود. این محصول برای استفاده در فضاهایی مانند استخر ها و دریاچه ها مناسب بوده و در آب های آرام قابلیت استفاده دارد. برای راه اندازی این حلقه شنا بادی می توانید از یک پمپ باد کمک بگیرید و در زمانی کوتاه محصول را باد زده تا آماده استفاده شود. پس از استفاده نیز می توانید توسط دریچه باد موجود بر روی بدنه محصول، حلقه شنا بادی را تخلیه کنید تا به حالت اولیه بازگشته و فضای کمی را اشغال کند. به دلیل کیفیت بسیار بالای این محصول در اثر استفاده مکرر دچار آسیب نشده و می توان به راحتی از آن استفاده نمود.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح ماهی با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را با ارزان ترین قیمت درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 تحمل وزن 30 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...