حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح فلامینگو

از {{model.count}}

Intex 59220

تعداد
نوع
250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح فلامینگو یکی از جدیدترین انواع حلقه شنا بادی کودک است که با طراحی خاص و ویژه، برای استفاده کودکان مناسب بوده و با طراحی زیبا، مورد علاقه کودک می باشد. این حلقه شنا بادی به صورت شکاف دار طراحی شده است به طوری که به راحتی دور بدن کودک قرار می گیرد و در زمان استفاده کودکان اذیت نمی شود. در قسمت پشت این حلقه شنا بادی به صورت منفصل می باشد که استفاده از آن را آسان کرده است.

حلقه شنا بادی اینتکس طرح فللامینگو

وجود سر فلامینگو به صورت بادی و حجیم در جلو حلقه شنا بادی به کودک کمک می کند تا بتواند با گرفتن از آن تعادل خود را حفظ نماید. این محصول طراحی زیبا و فانتزی دارد که در اولین نگاه مورد توجه کودکان قرار می گیرد و هم چنین هدیه ای جذاب برای کودکان محسوب می شود. این محصول برای استفاده در استخر ها و آب های آرام مناسب بوده و فضایی ایمن را ایجاد می کند تا کودک به همراه والدین به بازی بپردازد. بدنه این محصول مقاومت بالایی داشته و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. هم چنین با برخورداری از طول عمر بالا، تا سال ها با همان کیفیت اولیه قابل استفاده خواهد بود. به این ترتیب تا سال ها نیاز شما را از خرید مجدد برطرف کرده و به یکی از محصولات مورد علاقه کودکان تبدیل خواهد شد. 

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح فلامینگو یکی از بهترین نمونه های حلقه شنا بادی کودک است که با ارزان ترین قیمت موجود در بازار توسط سایت سنتر اینتکس به عنوان فروشگاه تخصصی محصولات بادی به فروش می رسد. شما می توانید با سفارش این محصول، آن را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 62 سانتی متر
 عرض 57 سانتی متر
 ارتفاع 21 سانتی متر
 جنس بدنه pvc دو لایه
 وزن 200 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ----
 نوع پمپ-----
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 3 الی 6 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...