حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح ساحلی

از {{model.count}}

intex 59242 saheli

تعداد
نوع
175,000
140,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح ساحلی محصولی جذاب و جدید است که با طراحی فانتزی و بسیار زیبا مورد علاقه بسیاری از کودکان است. این حلقه شنا بادی به رنگ زرد می باشد و تصاویر فانتزی از کودکان در کنار ساحل بر روی آن وجود دارد. این محصول را می توانید به راحتی و در زمانی کوتاه توسط یک پمپ باد راه اندازی کرده و تا فضایی راحت و ایده آل برای کودک ایجاد کنید. این حلقه شنا بادی یکی از بهترین نمونه های محصولات کودک است که با ابعادی استاندارد و بدنه ضد حساسیت برای استفاده کودکان مناسب می باشد.

حلقه شنا بادی کودک طرح ساحلی

این محصول برای استفاده در استخر ها و آب های آرام مناسب بوده و به خوبی ایمنی کودک را بر روی آب تأمین می کند. این حلقه شنا بادی به خوبی بر روی آب قرار می گیرد و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. این حلقه شنا بادی از جنس وینیل است که مقاومت خوبی در برابر ضربه های ناشی از بازی های کودکان داشته و در قسمت درزها نیز از مقاومت بالایی برخوردار است. این محصول به سادگی دچار آسیب نشده و می تواند به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرد. این حلقه شنا بادی با قرار گیری در برابر نور خورشید نیز دچار آسیب نشده و می توان به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرد. محصول فوق طول عمر بالایی دارد و نیاز شما را بابت خرید مجدد برطرف می کند.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح ساحلی با قیمت ارزان و کیفیت بالا با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت کنید. هم چنین در صورت تمایل به خرید حضوری می توانید با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس، این محصول را تهیه نمایید.

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره-
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...