حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح دریایی

از {{model.count}}

intex 59242 sea

تعداد
نوع
175,000
140,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح دریایی یکی از جدیدترین نمونه های حلقه شنا بادی مخصوص کودکان است که به صورت تخصصی برای کودکان طراحی شده و دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. این حلقه شنا بادی به خوبی دور بدن کودکان قرار می گیرد و با شناور ماندن بر روی آب، فضایی مناسب و ایمن برای آن ها ایجاد خواهد کرد. با تهیه و استفاده از این حلقه شنا بادی می توانید محیطی مناسب برای بازی کودکان فراهم کنید تا با خاطر آسوده به بازی بپردازند و یا کودک را در تفریحات آبی به همراه خود داشته باشید. 

این محصول بسیار زیبا و خاص طراحی شده است و بر روی بدنه آن تصاویر جذاب و فانتزی وجود دارد که مورد علاقه کودکان قرار گرفته و برای هر دو گروه دختران و پسران مناسب است. برای راه اندازی این محصول بر روی بدنه آن نیز یک دریچه باد قرار دارد. پس از استفاده نیز می توانید به راحتی این حلقه بادی را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال کند. این محصول را می توانید در مسافرت ها به همراه خود ببرید و در دریاچه ها و آب های آرام کودک با ایمنی کامل به بازی مشغول شود. از ویژگی های این محصول برخورداری از بدنه ای مقاوم و با کیفیت است. بدنه این محصول ضد حساسیت می باشد و برای پوست های حساس کودکان ایجاد مشکل نخواهد کرد. هم چنین با برخورداری از کیفیت بالا، تا سال ها قابل استفاده بوده و در صورت رعایت نکات نگه داری نیاز به خرید مجدد نخواهید داشت.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح دریایی با قیمت ارزان و کیفیت بسیار عالی با مراجعه به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره-
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...