حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح جوجه

از {{model.count}}

Intex 59220

تعداد
نوع
240,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح جوجه یکی از جذاب ترین نمونه های حلقه شنا بادی کودک است که به تازگی وارد بازار شده و تولید شرکت با تجربه و بزرگ اینتکس می باشد. این محصول در قسمت انتهایی دارای شکاف بوده که استفاده از آن را آسان تر می کند و بدون محدودیت دور بدن کودک قرار می گیرد. این محصول به شکل یک جوجه به صورت فانتزی و بسیار زیبا ساخته شده است که در نگاه اول مورد علاقه کودکان قرار گرفته و برای کودکان دوستدار تفریحات آبی، هدیه ای مناسب محسوب می شود. هم چنین با توجه به طراحی خاص، برای هر دو گروه دختران و پسران مناسب است.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح جوجه

از ویژگی های این حلقه شنا بادی امکان راه اندازی آسان است. به علاوه این محصول وزن بسیار کمی دارد و دارای حجم کوچکی در حالت تخلیه می باشد به طوری که می توانید به راحتی آن را در فضای کوچکی جای دهید و یا در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید. برای راه اندازی این محصول نیز می توانید توسط یک پمپ باد در زمانی کوتاه حلقه شنا بادی را آماده استفاده نمایید. باید توجه داشته باشید که پس از راه اندازی از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کرده و حلقه شنا را در هنگام جابه جایی، به طور کامل از روی زمین بلند کنید. هم چنین لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و مانع از پریدن کودکان بر روی حلقه شنا بادی شوید. 

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح جوجه با مراجعه به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را با قیمتی ارزان و کیفیت بسیار بالا درب منزل دریافت کنید.

نوع تفریحی
 طول 62 سانتی متر
 عرض 57 سانتی متر
 ارتفاع 21 سانتی متر
 جنس بدنه pvc دو لایه
 وزن 200 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ----
 نوع پمپ-----
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 3 الی 6 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...