حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح آناناسی قطر51

از {{model.count}}

intex 59230 Pineapple

تعداد
نوع
110,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح آناناسی قطر51 محصولی جدید و منحصر به فرد از شرکت بزرگ اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دارد. این حلقه شنا بادی که برای استفاده کودکان 3 تا6 ساله طراحی شده است مناسب ترین گزینه برای استفاده در داخل استخر ها و آب های آرام می باشد که به خوبی ایمنی کودک را تأمین کرده و فضایی راحت و ایده آل برای بازی او در داخل استخر ایجاد می کند. با استفاده از این حلقه شنا بادی می توان کودک را به همراه خود در تفریحات آبی برد و لحظات شاد و بی نظیری را ایجاد کرد.
حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح آناناسی

یکی از ویژگی های این حلقه شنا بادی برخورداری از بدنه ای زیبا و جذاب است که مورد علاقه کودکان بوده و کودکان به استفاده از آن تمایل زیادی نشان می دهند. بر روی این حلقه شنا بادی تصاویر فانتزی و رنگارنگی از آناناس وجود دارد که کودک جذب آن می شود. این محصول به دلیل برخورداری از کیفیت بالا، تا سال ها قابل استفاده بوده و دوام بالایی دارد. محصول فوق به راحتی و توسط یک پمپ باد در زمانی کوتاه راه اندازی شده و دارای یک دریچه باد می باشد که پس از استفاده نیز به راحتی می توان آن را تخلیه کرد. این محصول وزن کمی داشته و دارای حجم کوچکی در حالت تخلیه می باشد. به همین دلیل به راحتی می توان آن را حمل و جابه جا کرد و یا در مسافرت ها به همراه خود برد تا در دریاچه ها و آب های آرام کودک بتواند با ایمنی به بازی بپردازد.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح آناناسی قطر51 با قیمت ارزان با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 51 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 80 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3 تا 6 سال
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...