حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح آناناس

از {{model.count}}

Intex 59241

تعداد
نوع
140,000
120,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح آناناس محصولی متفاوت و زیبا است که توسط سایت جذاب و بی نظیر سنتر اینتکس عرضه شده و مناسب برای استفاده کودکان می باشد. این حلقه شنا بادی با طراحی شاد و زیبا مورد علاقه کودکان بوده و با توجه به برخورداری از طراحی استاندارد و کیفیت بالا، توانسته رضایت والدین را نیز کسب کند. به این ترتیب می توان از آن به راحتی استفاده کرد و هدیه ای جذاب برای کودکان علاقه مند به تفریحات آبی محسوب می شود.

حلقه شنا بادی اینتکس طرح آناناس

این محصول دارای طراحی فانتزی و زیبایی است و بر روی آن تصاویر جذابی از آناناس های رنگی با رنگ های شاد وجود دارد. به همین دلیل به خوبی مورد توجه کودکان قرار می گیرد. با استفاده از این محصول کودکان می توانند به همراه والدین در استخر و تفریحات آبی حضور داشته باشند و ایمنی آن ها حفظ خواهد شد. این محصول دارای یک دریچه باد است که به راحتی توسط آن راه اندازی شده و پس از استفاده نیز تخلیه می شود. این محصول وزن بسیار کمی دارد و در حالت تخلیه نیز فضای کوچکی را اشغال می کند تا بتوان آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود برد. این محصول برای استفاده در استخر ها و دریاچه ها و انواع آب های آرام کاربرد داشته و می توان آن را در فضای کوچکی جای داد. این محصول بدنه ای ضد حساسیت دارد و هم چنین با برخورداری از کیفیت بالا، طول عمر زیادی داشته و تا سال ها قابل استفاده است.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح آناناس با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 تحمل وزن 30 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...