حلقه شنا

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح آبی

از {{model.count}}

Intex 59266

تعداد
نوع
240,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح آبی محصولی جذاب با طراحی عروسکی و خاص مخصوص کودکان است که با ظاهری بی نظیر و بدنه ای با کیفیت، توانسته رضایت خاطر خریداران اعم از کودکان و والدین آن ها را کسب کند. این حلقه شنا بادی دارای ظاهری جذاب بوده و به صورت یک خرس تنبل آبی رنگ طراحی شده است. این محصول را  می توان به راحتی و در زمانی کوتاه برای کودک راه اندازی کرد. برای راه اندازی آن نیز تنها به یک پمپ باد نیاز دارید تا با صرف وقت اندک، محصول آماده استفاده شود.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس

این حلقه شنا بادی دارای ابعادی استاندارد و مناسب است که به خوبی بر روی آب قرار می گیرد و می توانید به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده کنید. این محصول در زمانی کوتاه راه اندازی شده و به خوبی دور بدن کودک قرار می گیرد. این محصول از بدنه ای مقاوم و با کیفیت تهیه شده است به طوری که در اثر استفاده مکرر دچار آسیب نشده و می توان به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرد. از ویژگی های این حلقه شنا بادی می توان به برخورداری از بدنه ای از جنس وینیل اشاره کرد. این نوع از بدنه در برابر ضربه های ناشی از بازی های کودکان مقاومت خوبی دارد و به سادگی دچار آسیب نمی شود. تنها لازم است تا از برخورد اشیای تیز با بدنه جلوگیری کرده و مراقب باشید تا کودکان بر روی حلقه شنا بادی پرش نکنند.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح آبی یکی از بهترین محصولات موجود برای کودکان است که از طریق سایت سنتر اینتکس با ارزان ترین قیمت قابل خریداری می باشد. جهت تهیه حضوری این محصول نیز می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

 نوع تفریحی
 قطر 84 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه وینیل 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...