حلقه شنا

حلقه شنا بادی نوزاد زیربغلی اینتایم رنگ صورتی

از {{model.count}}

intime yt225 Pink

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی نوزاد زیربغلی اینتایم رنگ صورتی محصولی جدید و منحصر به فرد است که برای رده سنی نوزادی تا زیر یک سال طراحی و تولید شده است. این حلقه شنا بادی با بالاترین ضریب امنیت طراحی شده و به خوبی ایمنی کودک را بر روی آب تأمین می کند و فضایی ایده آل برای همراهی والدین و کودکان را در داخل آب ایجاد می کند. با استفاده از این محصول والدین می توانند به خوبی به همراه کودکان به فعالیت های آبی پرداخته و از بودن در کنار یکدیگر لذت ببرند. 

حلقه شنا بادی زیربغلی نوزاد صورتی

این محصول متناسب با ارگونومی بدن نوزادان طراحی شده است به طوری که بسیار راحت بوده و در زمان استفاده کودک اذیت نخواهد شد. در قسمت جلو و عقب این حلقه بادی، به صورت پهن می باشد و در بخش کناره های حلقه بادی نیز که در زیربغل نوزاد قرار می گیرد پهنا کمتر است تا کودک اذیت نشود. این حلقه شنا بادی از بهترین نوع وینیل ساخته شده است که ضد حساسیت بوده و موجب اذیت شدن پوست حساس کودک نخواهد شد. ضخامت لایه وینیل استفاده شده در این حلقه شنا بادی نیز استاندارد می باشد به طوری که این محصول به سادگی دچار آسیب نشده و دوام بالایی دارد. این حلقه شنا بادی دارای یک بست سفید رنگ در قسمت پشت گردن کودک است که از درآمدن حلقه از بدن کودک بر روی آب جلوگیری می کند. هم چنین این محصول به رنگ صورتی می باشد که بیار زیبا بوده و برای کودکان جذابیت بالایی دارد.

حلقه شنا بادی نوزاد زیربغلی اینتایم رنگ صورتی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت کاملا اورجینال از طریق سایت سنتر اینتکس به عنوان مرکز تخصصی فروش محصولات بادی قابل خریداری است.

نوع تفریحی
 طول 42 سانتی متر
عرض36 سانتی متر
قطر داخلی 16.8 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 رده سنی زیر 3 سال
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...