حلقه شنا

حلقه شنا بادی مدل نخل بست وی قطر 91

از {{model.count}}

bestway 36350 palm tree

تعداد
نوع
380,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی مدل نخل بست وی قطر 91 جدید ترین مدل حلقه شنا بادی برای رده سنی مختلف می باشد که با داشتن مزیت های مختلف مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است و می توان با خیالی آسوده آن را خریداری کرد. چرا که دارای بهترین مواد اولیه می باشد که با سازگاری زیاد در محیط های آبی استفاده می شود و می تواند بهترین و خاص ترین محصولی را ایجاد سازد که برای استفاده در طول عمر بالا می باشد. این محصول دارای طراحی زیبا و فانتزی است که رنگبندی جذاب و فانتزی دارد و می تواند در گذر زمان ظاهر خود را حفظ کند. رنگ بدنه به محیط پس داده نمی شود و در برابر اشعه خورشید مقاومت دارد و زیبایی های خود را از دست نمی دهد. به این ترتیب محصولی پر فروش و محبوب است که به خاطر داشتن دستگیره های نگه دارنده می توان آن را به راحتی استفاده کرد و به درستی بر روی آن قرار گرفت. 

خرید حلقه شنا بادی مدل نخل بست وی قطر 91 جدیداین محصول ضخامت زیادی نیز دارد که قابلیت غیر قابل نفوذ دارد و می تواند برای مدت زمان طولانی بر روی سطح آب قرار گیرد و به داخل آب فرو نرود. به این ترتیب حالت شناور خود را حفظ می کند و می تواند بدون نیاز به سایر وسایل تعادل افراد در سطح آب را مهیا سازد. این محصول از قیمت مناسب نیز برخوردار می باشد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند اوقات خوشی را در طی ساعات حضور در محیط های آبی سپری کنند. این محصول بی نظیر در حالت تخلیه از باد به صورت تاشو در می آید و می تواند به صورت کمجا به همراه افراد باشد و مورد بهره برداری آسان قرار گیرد. این محصول با داشتن وزن کم و قابلیت حمل آسان می تواند در مسافرت و گردش استفاده شده و اوقات خوشی را ایجاد سازد. کسانی که قصد خرید حلقه شنا بادی مدل نخل بست وی قطر 91 را دارند می توانند به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایند.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 وزن320 گرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 رده سنی بالای 9 سال
تعداد دستگیره 2 عدد
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در آب های آرام
 طراحی شیک و زیبا
 حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...