حلقه شنا

حلقه شنا بادی مدل اینتکس مدل لاستیک

از {{model.count}}

Intex 56268

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی مدل اینتکس مدل لاستیک یکی از محصولات کاربردی شرکت بزرگ اینتکس می باشد که با طراحی جالب و متنوع خود توانسته مورد علاقه افراد قرار بگیرد. این حلقه شنا بادی به صورت یک لاستیک خودرو طراحی شده است که جذابیت بالایی خصوصا برای پسران دارد و هدیه ای مناسب برای افراد علاقه مند به تفریحات آبی می باشد. این محصول به خوبی بر روی آب به صورت شناور باقی می ماند و مانع از فرو رفتن افراد به داخل آب می شود. به این ترتیب فضایی راحت و ایده آل برای افراد علاقه مند به تفریحات آبی ایجاد می کند که بتوانند با ایمنی کامل به بازی و تفریح پرداخته و از بازی در داخل آب لذت ببرند.

حلقه شنا بادی اینتکس مدل لاستیک

این محصول دارای دو دستگیره در دو طرف می باشد که فضایی مناسب برای بازی را ایجاد می کند. این دستگیره ها مانع از برهم خوردن تعادل فرد در داخل آب شده و با استفاده از آن ها فرد می تواند به جای اینکه حلقه شنا بادی را دور بدن خود قرار دهد، بر روی آن نشسته و مانند شناور بادی بر روی آب از آن استفاده نماید. بدنه این حلقه شنا بادی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار دارد. به این ترتیب دارای طول عمر بالایی می باشد و تا سال ها می توان از آن به صورت طولانی مدت استفاده نمود. این محصول در حالت تخلیه ابعاد بسیار کوچکی داشته و دارای وزن کمی است که حمل و جابه جایی آن را آسان می کند.

برای خرید حلقه شنا بادی مدل اینتکس مدل لاستیک با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 نوع والف والف ایمن
 وزن 900 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره2
 تحمل وزن80 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین +9
دارای جعبه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...